اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۳۰

امروز سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، صنایع شیمیایی سینا و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی غدیر و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴۷هزار و ۲۵۱واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۵۲هزار و ۲۴۲واحدی به کار خود پایان داد و ۶میلیارد و ۷۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۹هزار و ۶۶۲میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۶۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، صنایع شیمیایی سینا و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه صنایع بهشهر ایران، معدنی املاح ایران و بانک سینا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.
این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۶۵۵میلیارد تومان در ۷۰۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۱۶واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های آهن و فولاد ارفع، پتروشیمی غدیر و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، پتروشیمی مارون و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

https://ipna.news/152828کپی شد!
منبع