معارفه روسای جدید روابط عمومی و پژوهش و فناوری پتروشیمی اروند

بعد از ظهر امروز، سه شنبه بیست و پنجم شهریور جلسه مدیران و سرپرستان پتروشیمی اروند برگزار و طی آن زهره متقی به عنوان رئیس روابط عمومی و ساعد گرجیان به عنوان رئیس پژوهش و فناوری پتروشیمی اروند معرفی گردیدند.
.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات ابراهیم چگنی، رئیس پیشین روابط عمومی، زهره متقی به عنوان رئیس جدید روابط عمومی معرفی و منصوب شد. همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر سلیمانی، رئیس سابق اداره پژوهش و فناوری، ساعد گرجیان به عنوان رئیس جدید پژوهش و فناوری این شرکت معرفی و منصوب گردید.

در این جلسه مهندس نشان زاده مقدم ضمن بیان جایگاه روابط عمومی در سازمان، ایجاد بستر مناسب به منظور ارتقای فرهنگ سازمانی، تکریم ارباب رجوع، ارتباط موثر در راستای هم افزایی بین کارکنان، تعامل و ارتباط موثر و سازنده با اصحاب رسانه های جمعی، استفاده حداکثری از فضای مجازی و لزوم همکاری و هماهنگی با روابط عمومی هلدینگ و شرکت های منطقه را از اولویت های مهم کاری روابط عمومی اروند دانست.

مدیرعامل پتروشیمی اروند، در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر سلیمانی و بیان زحمات ایشان، با تشریح جایگاه پتروشیمی اروند اذعان کرد پژوهش و فناوری نقش مهمی را در پویایی و به روز بودن این شرکت ایفا می کند.
وی گفت : ما در پتروشیمی اروند به دنبال پژوهش و دانش جامعی هستیم تا ضمن رسیدن به توسعه ی پایدار، دانش های فنی مورد نیازمان را خلق نماییم.

نشان زاده مقدم ارائه راه حل های مناسب در راستای خودکفایی و اتکاء به ظرفیت حداکثری به ساخت داخل، رفع تنگناهای عملیاتی، کاهش هزینه ها و ارتقای بهره برداری، کاهش ضایعات مصرف انرژی و اثرات زیست محیطی را از استراتژی های مهم فعالیت های پژوهشی اروند برشمرد.

 

https://ipna.news/152759کپی شد!