محدودیت ارائه خدمات درمانی در جهت قطع زنجیره بیماری

راه اندازی مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی با نام « صدای مشاور » که در این روش ، با استفاده از خط تلفن ثابت و با امکان هدایت تماس به شماره تلفن های همراه روانشناسان ،جمعیت طبی می توانند مسایل و مشکلات خود را با روانشناسان در میان گذاشته و مشاوره دریافت نمایند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،حسینعلی زاده با ضرورت اجرای سند (Pro-01-cov-2) با عنوان محدود سازی و یا تغییر خدمات مراکز سلامت سازمان در شرایط اضطراری و با توجه به احتمال انتقال آلودگی به مراجعین در مراکز بهداشتی و درمانی گفت : این خدمات شامل اسپیرومتری ، ادیومتری ، مشاوره تغذیه ، مشاوره روانشناسی حضوری ، دندانپزشکی ( غربالگری دندانپزشکی ) ، آزمایشگاه ( شامل آزمایشات الکتیو ) ، معاینات شغلی شامل انجام معاینات دوره ای ، استخدامی و … به جز معاینات بازگشت به کار موارد مشکوک / محتمل یا قطعی کووید ۱۹ می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی با نام « صدای مشاور » گفت: در این روش ، با استفاده از خط تلفن ثابت و با امکان هدایت تماس به شماره تلفن های همراه روانشناسان ،جمعیت طبی می توانند مسایل و مشکلات خود را با روانشناسان در میان گذاشته و مشاوره دریافت نمایند.

حسینعلی زاده تحویل دارو به بازنشستگان دارای بیماری غیر واگیر را از دیگر مصوبات کمیته سلامت در جهت ارائه خدمات مطلوب Home care عنوان و بیان کرد: با برگزاری جلسه ای با رئیس منطقه هفت صندوق های بازنشستگی و رفاه صنعت نفت ، مقرر شد ضمن شناسائی این بیماران توسط واحد پزشکی خانواده ، استخراج آدرس محل سکونت ایشان ، داروهای مورد نیاز این بیماران توسط پیک درب منزل آنها تحویل گردد .

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور با تاکید بر ثبت اطلاعات جمعیت طبی در سامانه nocorona.ir توسط افزود : روزانه پیامک های مربوط به بیماری کووید ۱۹ ارسال میشود.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت شمالغرب کشور خاطر نشان کرد: خواهشمندم جمعیت طبی تحت پوشش حتما در محیط خارج از منزل از ماسک استفاده نمایند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ را قطع نمایند تا انشاء ا… در آینده نزدیک شاهدریشه کنی بیماری باشیم .

https://ipna.news/152584کپی شد!