عرضه‌ اولیه های شهریور ۹۹/ دو پتروشیمی در لیست عرضه اولیه

در این مطلب لیست عرضه اولیه‌های آینده را که انتظار می‎رود در ماه شهریور ارائه شوند را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)،شرکت‌هایی زیادی هستند که انتظار می‌رود در ماه آینده بخشی از سهام خود را وارد بازار بورس کنند و شاهد عرضه اولیه سهام آنها در شهریور ۹۹ باشیم. در این مطلب قصد داریم با هم نگاهی داشته باشید که نمادهای مورد انتظاری که پیش‌بینی می‌شود در ماه شهریور، سهام آنها به صورت عرضه اولیه به بازار سرمایه ورود کند. با ما همراه باشید.

عرضه اولیه های شهریور ۹۹

نماد “آسیاتک” که متعلق به شرکت انتقال داده‌های آسیاتک بوده، اولین نمادی است که احتمالا در ماه شهریور شاهد عرضه اولیه آن خواهیم بود.

نماد “فناپ” از شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد هم پیش‌بینی می‌شود که ماه آینده وارد بازار بورس شود.

سرمایه‌گذاری کارکنان مپنا، گروه صنعتی مینو، توسعه صنعت نفت و گاز پرشیا (با نماد پرشیا)، سرمایه گذازی برق و انرژی غدیر، پالایش نفت جی (با نماد شجی) و ترانسفورماتور توزیع زنگان (برانسفو) از دیگر نمادهای مورد انتظار عرضه در ماه شهریور هستند.

نماد “فنفت” از شرکت صنایع تجهیزات نفت، نماد “بصبا” از شرکت تولید نیروی جنوب غرب صبا، نماد “غگلپا” از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان نیز محتمل است تا پایان شهریور ماه به صورت عرضه اولیه وارد بازار بورس شوند.

به غیر از نمادهای مذکور همچنین می‌توان امیدوار بود در ماه‌های پیش رو شاهد عرضه اولیه نماد “خیمن” از شرکت ایمن خودرو شرق، نماد “بوعلی” از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، نماد “شایلام” از شرکت پتروشیمی ایلام، نماد “شمروارید” از شرکت پتروشیمی مروارید، نماد “حرآهن” از شرکت راه آهن حمل و نقل، نماد “رکارت” از شرکت فن آوار کارت و نماد “چخزر” از شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در بازار بورس و فرابورس نیز باشیم.

از دیگر شرکت‌هایی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند اما هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان و میزان سهم عرضه آنها منتشر نشده، می‌توان به لیزینگ اقتصاد نوین، سپید ماکیان، لیزینگ کارآفرین، اصفهان کش، شیمی بافت، بارز کردستان، پتروشیمی بندر امام، توسعه و عمران امید و تأمین سرمایه تمدن اشاره کرد.

https://ipna.news/152303کپی شد!