دیدار رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان با عضو کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس در دیدار با رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، بر تقویت خدمات بهداشتی و درمانی مراکز درمانی در مجموعه صنعت نفت، تاکید کرد و قول مساعد بر پیگیری، جهت ارتقا کمی و کیفی خدمات این مرکز داد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ محسن تندر در دیداری با عبدالعلی رحیمی؛ نماینده مردم کوار و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جمعیت تحت پوشش از ۴ شرکت اصلی وزارت نفت در دو استان فارس، هرمزگان، شهر یاسوج و همچنین استفاده همکاران بازنشسته و خانواده های آنان از امکانات مراکز درمانی صنعت نفت فارس و هرمزگان، ضرورت توجه ویژه به این مرکز بیش از پیش است.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان، ارائه خدمات با کیفیت بهداشتی-درمانی به کارکنان صنعت نفت و خانواده های آنان در مراکز درمانی تحت پوشش را اولویت نخست این بهداشت و درمان بیان کرد و این مهم را دغدغه مجموعه دانست.

وی اضافه کرد: شیراز قطب پزشکی و معین مراکز درمانی صنعت نفت جنوب کشور است و به همین دلیل همه روزه تعداد زیادی از بیماران اعزامی از سایر مناطق سازمان در مناطق جنوب مانند منطقه ویژه عسلویه، گچساران هرمزگان، آغاجاری و… برای امور درمانی خود به این مراکز اعزام می شوند.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت فارس و هرمزگان بر ضرورت افزایش امکانات درمانی منطقه فارس تاکید و اظهار داشت: کارکنان و تیم درمان در دو مرکز فارس و هرمزگان با تمام جدیت مشغول انجام وظیفه به ویژه در شرایط بحران کووید ۱۹ هستند و تلاش ما براین است که بتوانیم بهترین خدمات بهداشتی و درمانی را به پرسنل صنعت نفت ارائه دهیم.

وی افزود: برای دستیابی به افزایش امکانات تشخیصی و درمانی نیاز به حمایت های بیشتری است تا در شان خدمات گیرندگان بتوانیم اقدام نماییم.

در این دیدار رحیمی ضمن آشنایی با حوزه جغرافیایی تحت پوشش این بهداشت و درمان در صنعت نفت، تاکید نمود که لازم است خدمات بهداشتی و درمانی در مجموعه صنعت نفت، تقویت و اهتمام اساسی در این زمینه به عمل آید و همچنین قول مساعد بر پیگیری موارد مطرح شده داد.

https://ipna.news/152152کپی شد!