هماهنگی با نمایندگان چهار شرکت اصلی وزارت نفت درخصوص کرونا

به منظور هماهنگی و یکسان سازی روش پیگیری موارد بروز بیماری کووید ۱۹ در بین همکاران شاغل در شرکت ها و ادارات زیر مجموعه وزارت نفت دراستان تهران ، جلسه ای با حضور نمایندگان مدیریت های منابع انسانی و HSE چهار شرکت اصلی در سالن جلسات بیمارستان صنعت نفت تهران برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ دراین جلسه افشین بلوری معاون ستاد سلامت کار ، خانواده و HSE در ارتباط با بیماری کووید ۱۹ و خلاصه ای از درخواست شرکت های مختلف در ارتباط با این بیماری توضیح داد.

همچنین مقرر گردید در صورت بروز هرگونه مورد مشکوک یا ابتلا به این بیماری ابتدا با مدیریت hse شرکت مربوطه تماس گرفته شود و سپس از طریق مکاتبه با معاونت سلامت کار ، خانواده و HSEدر بهداشت و درمان تهران موضوع اطلاع داده شده تا اقدامات لازم و اعزام تیم تخصصی به شرکت های تحت پوشش انجام شود .

در ادامه حسینی رئیس طب صنعتی آخرین اقدامات مربوط به بیماری کووید ۱۹ را در بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران ارائه داد.

همچنین مهندس جوزدانی رئیس واحد بهداشت و آقای مهندس اثمری کارشناس ارشد بهداشت آخرین دستورالعمل های مربوط به روش های گندزدایی و ضدعفونی در ادارات را ارائه کردند .

در پایان به سوالات شرکت کنندگان در رابطه اعزام بیماران و افراد مشکوک به بیمارستان ، مراکز سلامت کار و درمانگاههای خانواده ، موارد استعلاجی پرسنل ، برنامه گندزدایی و ضدعفونی پاسخ داده شد .

https://ipna.news/151994کپی شد!