ارسال ۱۶۱ هزار تن کود اوره به ۲۶ استان کشور از پتروشیمی شیراز / توزیع ۵۷ هزار تن کود اوره در فارس

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از تامین و توزیع ۵۷ هزار تن کود اوره در استان فارس خبر داد و گفت: این میزان از کود اوره توزیع شده در ۴ ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش ۵۸ درصدی دارد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛حمید ابراهیمی‌زاده تصریح کرد: به منظور توزیع کودهای شیمیایی، کشاورزان و بهره برداران پس از معرفی از سوی مراکز و مدیریت‌های جهاد کشاورزی به کارگزاری‌های مجاز این مجموعه سهمیه تخصیصی خود را دریافت میکنند.

وی با اشاره به اینکه کودهای شیمیایی یکی از نهاده‌هایی است که توسط وزارت جهاد کشاورزی از طریق منابع تولید داخلی و خارجی تامین و به صورت حمایتی در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد، افزود: همواره برای توزیع عادلانه سهمیه‌های اختصاصی به این استان در بین تمام کشاورزان تلاش شده است.
کود فارس

او در خصوص تولید کود اوره در شرکت پتروشیمی شیراز میگوید : از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بیش از ۱۶۱ هزار تن کود اوره به طور مستمر به ۲۶ استان کشور حمل و ارسال شده است.

ابراهیمی‌زاده با اذعان به اینکه تخصیص سهمیه‌ها به استانها از طرف دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور صورت می گیرد، ابراز کرد: این میزان از حمل کود اوره به نقاط مختلف کشور نسبت به مدت یکسان در سال قبل نیز افزایش ۳۸ درصدی دارد.

https://ipna.news/151848کپی شد!
منبع