کاهش روند مراجعه مبتلایان کرونا به بیمارستان نفت بندر ماهشهر ادامه دارد

ایپنا- کاهش روند مراجعین مبتلا به کرونا به بیمارستان نفت بندرماهشهر نشان از بهبود نسبی شرایط در این شهرستان و شهرهای همجوار را دارد.

دکتر امیرپور رئیس بیمارستان نفت بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا گفت: از اواسط تیرماه شاهد کاهش مراجعه مبتلایان به کرونا به این بیمارستان‌ بوده ایم.

وی در ادامه گفت: بیمارستان نفت بندرماهشهر محل بستری بیماران بدحال شهرستان و شهرهای همجوار بود که ما ۶۰ تخت را به این مهم اختصاص داده ایم، علاوه بر این ۶۰ تخت روزانه بیماران بدحال زیادی نیز بصورت رزرو منتظر تخلیه تخت ها بوده اند.

اما اکنون نه تنها بیمار رزرو نداریم بلکه بیماران کرونایی ما حدود ۲۷ مورد می باشد و کاهش تعداد بیماران نشان از بهبود نسبی شرایط نسبت به گذشته است.

رئیس بیمارستان نفت بندرماهشهر در انتها گفت: یکی از عوامل مهم جلوگیری از شیوع و انتشار کرونا استفاده عموم مردم از ماسک می‌باشد که اکثر مردم این اقدام را انجام داده اند، از مردم فهیم شهرستان خواهشمندیم همچنان بر لزوم رعایت استفاده از ماسک، دستکش، شرکت نکردن در مراسمات و عدم حضور در مکان های پرازدحام باشند تا به یاری خدا شاهد کاهش بیشتر ابتلا این بیماری در شهرستان باشیم.

https://ipna.news/151605کپی شد!