بازسازی کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار صنعت نفت البرز

بازسازی و استاندارد سازی واحد دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار صنعت نفت البرز به اتمام رسیده است و به زودی این کلینیک راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شمس اللهی گفت: نقشه دندانپزشکی جدید در مانگاه کرج شامل ۳ کلینیک دندانپزشکی برای درمان بیماران، یک کلینیک معاینه دندان و یک کلینیک پیشگیری جمعاً با ۵ دستگاه یونیت بعلاوه اتاق ریاست دندانپزشکی اتاق CSR و… است.

وی توضیح داد: ساخت و ساز کلینیک در مراحل پایانی است و عملیات ساختمانی بطور کامل به اتمام رسیده و پارتیشن بندی ها ،دربها ، کابینت و ترالی های کلینیکها به اتمام رسیده است و بزودی نصب ۳ دستگاه سانتریفیوژ برای تهویه هوا و ۱۱ دستگاه کولر گازی بعلاوه ساکشن مرکزی و پنج دستگاه یونیت به پایان می رسد.

شمس اللهی افزود: در حال حاضر ۶ دندانپزشک عمومی و ۳ متخصص، ۴ دستیارو۲بهداشت کار دهان و دندان در دو شیفت صبح و عصر هر روز هفته فعال هستند که با افتتاح بخش جدید، رعایت حداکثری استانداردها و نیاز سنجی بیماران ، ارایه خدمات بهتر و مناسب تر به بیماران و مراجعه کنندگان صورت می گیرد.

شمس اللهی ، حدود ۱۱ هزار نفر در کلینیک دندانپزشکی درمانگاه سلامت خانواده و کار البرز پرونده دارند که خدمات معاینات دوره ای،غربالگری و پیشگیری درمان های عمومی و تخصصی برای آنها انجام می شود .

به تازگی دکتر بهزادی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران، ازدرمانگاه سلامت خانواده و کارصنعت نفت البرز بازدید کرد و ازنزدیک روند بازسازی کلینیک دندانپزشکی این مرکز را مورد بررسی قرار داد.

https://ipna.news/151185کپی شد!