دعوت سهامداران “جم” و “شپترو” به مجمع عمومی

شرکت‌های پتروشیمی جم و پتروشیمی آبادان سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ سهامداران شرکت پتروشیمی جم جهت تصمیم گیری در خصوص استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره به مجمع دعوت شدند.

سهامداران “جم” می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰ روز چهارشنبه، ۱۱ تیر ماه سال جاری در محل تهران، ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی، پژوهشگاه صنعت نفت (سالن آزادگان) تلاش برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

براساس اسن اطلاعیه، باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تلاش خواهد شد این مراسم با رعایت تمام اصول بهداشتی و با اولویت حفظ سلامتی سهامداران، ناظرین و همکاران برگزار می‌شود. به منظور رعایت و اجرای پروتکل بهداشتی ابلاغی ستاد مبارزه با ویروس کرونا جهت اطلاع کلیه سهامداران محترم از کم و کیف مراسم، پخش زنده جلسه مجمع عمومی عادی از طریق پیوند زیر در دسترس است: کانال آپارات: https://www.aparat.com/www.jpcomplex.ir  صفحه شرکت پتروشیمی جم در اینستاگرام: jampetrochemical@  سهامداران و نمایندگان که به صورت حضوری در مجمع حاضر خواهند شد ضروریست تمام اصول بهداشتی را برای حفظ سلامتی خود و دیگر شرکت کنندگان رعایت کنند. حداقل نکات بهداشتی که رعایت آنها الزامی است به شرح ذیل است:

۱- خودداری از دست دادن و روبوسی. ۲- همراه داشتن خودکار شخصی. ۳- همراه داشتن ماسک و دستکش. ۴- حفظ فاصله ایمنی از دیگر شرکت کنندگان در طول برگزای مجمع.

دعوت سهامداران “شپترو” در روز ۱۱ تیر ماه

سهامداران شرکت پتروشیمی آبادان می‌توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت با دستور جلسه یاد شده، در ساعت ۱۰ روز چهارشنبه، ۱۱ تیرماه سال جاری در محل تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری مراجعه کنند.

لازم به ذکر است به دلیل کرونا، مجمع با حداکثر ۱۵ نفر برگزار می شود و سهامداران می‌توانند نسبت به مشاهده آنلاین مجمع از طریق پیوندهای ذیل و طرح سوالات خود به صورت صوتی و تصویری از طریق سامانه مزبور اقدام کنند: ۱. www.tappico.com ۲. www.abadan-petro.com

https://ipna.news/150729کپی شد!