پیام سرپرست روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت روز روابط عمومی

نامگذاری۲۷ اردیبهشت‌ماه به نام «روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این روز را یادآور شده و دستاوردهای ارزشمند تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را در صنعت پتروشیمی ارج نهیم.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛امروزه روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل را در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلاع یابی و اطلاع رسانی از مجرای رسانه، و ارتباطات دو سویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می سازد و با نقش جایگاه مسئولیت های اجتماعی در ایجاد ارتباط و احساس منفعت مشترک با جامعه پیرامونی نقش موثری را ایفا می نماید.

از سوی دیگر به جهت اهمیت نامگذاری سالجاری به نام
“سال جهش تولید” از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، این وظیفه بر دوش تلاشگران روابط عمومی هاست تا بعنوان یکی از مهم ترین هدایت کنندگان فضای فکری جامعه، برای تحقق این حماسه نزد افکار عمومی تلاش نمایند. بی شک امروزه بالاترین ارزش روابط عمومی در پیش بینی مسائل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده است نه روایت گری و گزارش آنچه اتفاق می افتد یا مقابله با آنچه که پیش می آید.

مجمع روابط عمومی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی یکی از منسجم ترین و موثرترین نهادهای ارتباطی صنعت پتروشیمی است که جایگاه بسیار ارزشمندی را در‌ پیشبرد اهداف و ایجاد ارزش آفرینی دارد.

اینجانب به نوبه خود این مناسبت را به جامعه خدوم و فرهیخته و کلیه فعالین عرصه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، بویژه همکاران خوب و پرتلاش ام در امور روابط عمومی سازمان و همچنین مجمع روابط عمومی های شرکت ها و مجتمع های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تبریک عرض نموده، توفیقات روز افزونتان را از درگاه ایزدمنان مسئلتمی نمایم.

https://ipna.news/149956کپی شد!