ارسال ۱۲ محموله نفتا از پالایشگاه آبادان به پتروشیمی شازند

رئیس مرکز انتقال نفت شازند گفت: سال ۹۸ با استفاده از بستر خطوط لوله انتقال مواد نفتی و از طریق مرکز انتقال نفت شازند، بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر نفتا به مخازن شرکت پتروشیمی شازند تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ محمد سلیمی پناه گفت: سال ۹۸ با استفاده از بستر خطوط لوله انتقال مواد نفتی و از طریق مرکز انتقال نفت شازند، بیش از ۱۱۰ میلیون لیتر نفتا به مخازن شرکت پتروشیمی شازند تحویل داده شد. سال ۹۸، در ۱۲ مرحله، ۱۱۰ میلیون لیتر نفتا از طریق خطوط لوله انتقال مواد نفتی، در مخازن پتروشیمی شازند رسید شده است.

رئیس مرکز انتقال نفت شازند افزود: این مقدار معادل ۳۵۰۰ تانکر نفتکش ۲۹ هزار لیتری است که قرار بود در جاده‌های کشور در مسیر جنوب به شمال تردد کنند.

رئیس مرکز انتقال نفت شازند تاکید کرد: انتقال نفتا از خطوط لوله منطقه مرکزی از پنج سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، با جدیت ادامه می‌یابد.

سلیمی‌پناه تصریح کرد: انتقال ایمن این حجم نفتا از جنوب کشور به شازند، ضمن کاهش تردد نفتکش‌ها و جلوگیری از مخاطره‌های احتمالی جاده‌ای، نقش مؤثری در کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی ایفا خواهد کرد.

https://ipna.news/149684کپی شد!