تحقق ۲۹ برنامه راهبردی شرکت نفت گچساران / ارسال گاز مایع به پتروشیمی بندرامام در سال جاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تحقق ۲۹ برنامه راهبردی شرکت نفت گچساران در زمینه جهش تولید در سال جاری خبرداد.گفت: یکی از برنامه‌های این شرکت در سال جاری تولید و ارسال مقادیر زیادی گاز مایع به پتروشیمی بندرامام در آینده نزدیک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛هوشنگ صیدالی  از تحقق ۲۹ برنامه راهبردی شرکت نفت گچساران در زمینه  جهش تولید در سالجاری خبرداد.

 وی  ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید گفت:  برای دستیابی به اهداف مورد نظر در تولید و نگهداشت و حفظ سلامت کارکنان و کمک به محیط پیرامونی با اولویت بندی و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام برای پیشبرد اهداف سازمان با وجود موانع با بهره گیری از ظرفیت های موجود تمام توان خود را در اجرای برنامه‌های عملیاتی عملی خواهیم کرد.

صیدالی افزود: برنامه های عملیاتی و اجرایی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در قالب ۲۹ طرح هدف گذاری شده است که با تلاش کارکنان زحمتکش تا پایان سال برای به ثمر رساندن آن کوشش مضاعف خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه نگهداشت ظرفیت تولیدنفت و گاز همچنان بر مبنای طرح هدفمندی به قوت خود باقی است، گفت: همچنین پیگیری و راه اندازی پروژه‌های جمع آوری گازهای مشعل به منظور تامین خوراک پالایشگاه بیدبلند از برنامه های امسال خواهد بود که مقداری از گاز‌های جمع آوری شده برای فشارافزایی و تزریق در میادین گچساران و بی بی حکیمه مصرف می‌شود.

وی افزود: رفع نواقص و راه اندازی مخازن، پیگیری و تسریع در احداث پروژه های فرآیندی در واحدهای نمک زدایی، تعمیر توربین‌ها و راه اندازی تلمبه خانه نفت خام از دیگر برنامه های نفت و گاز گچساران در سالجاری خواهد بود.

صیدالی از تولید و ارسال مقادیر زیادی گاز مایع به پتروشیمی بندرامام در آینده نزدیک خبر داد و گفت:  برنامه های عملیاتی و اجرایی در راستای شعار امسال با همکاری مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب و همت کارکنان زحمتکش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به شیوع ویروس کرونا عنوان کرد:  رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط کار و تدابیر لازم برای حفظ سلامت کارکنان تا شکست کامل ویروس کرونا از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سالجاری به شمار می‌آید.

 شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بوده و سهم عمده ای در تامین درآمدهای اقتصادی کشور را عهده دار است که با سیاست گذاری های شرکت ملی نفت ایران آمادگی کامل دارد که افزایش ظرفیت تولید را طبق برنامه‌های اعلام شده پیگیری و به سرانجام برساند.

https://ipna.news/149435کپی شد!