همکاری شرکت‌های پتروشیمی برای مقابله با کرونا ویروس

شرکت‌های پتروشیمی برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقدامات مختلفی انجام دادند.

به گزارش خبرگرازی پتروشیمی ایران(ایپنا)؛  امین معاوی رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) گفت: تاکنون ۴ جلسه شرایط اضطراری با حضور مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی با هدف بررسی اقدامات ضد کرونایی برگزار شده است.

وی افزود: حدود ۲۵۰ میلیارد ریال برای مقابله با ویروس کرونا از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مصوب شده است و اقدامات موازی برای استمرار تولید و حفظ سلامت کارکنان با اجرای طرح غربالگری به صورت مستمر در حال اجرا است.

معاوی بیان داشت: تجهیز بیمارستان‌های شهرستان بندرماهشهر برای مقابله با ویروس کرونا را صنایع پتروشیمی بر عهده گرفته‌اند و بیمارستان طب صنعت پتروشیمی نیز تمام بیماران کرونایی شهرستان را به صورت رایگان زیر پوشش قرار داده است.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: در مورد گندزدایی خیابان‌ها و معابر نیز شرکت پتروشیمی کارون با تأمین هزینه از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تاکنون ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر آب ژاول تولید و بین ۲۷ شهر استان خوزستان و ۱۳ استان دیگر توزیع کرده است. این میزان علاوه بر تامین نیاز مردم منطقه است.

این مقام مسئول ادامه داد: تالار معلم بندر ماهشهر که به عنوان نقاهتگاه ویژه بیماران کرونایی مشخص شده، از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی تجهیز می‌شود.

https://ipna.news/149302کپی شد!