رشد سهام شرکت‌ نفت و گاز و پتروشیمی تامین در معاملات امروز

سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری البرز و سیمان بجنورد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، زرین معدن آسیا و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛ شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۳هزار و ۹۲۵واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۶میلیارد و ۴۷۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵ هزار و ۵۹۰میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۴۳ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌گذاری البرز و سیمان بجنورد امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر، قند ثابت خراسان و پارس مینو بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴۹۴۸میلیون ورقه به‌ارزش ۵۶۷۳میلیارد تومان در ۶۶۲هزار نوبت، آیفکس ۱۶۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۷۵۵۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان، زرین معدن آسیا و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های پاکدیس، صنایع ماشین‌های اداری ایران و  ویتانا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

https://ipna.news/149148کپی شد!
منبع