شرکت پتروشیمی فن آوران در بیست و یکمین همایش ملی صنعت و خدمات سبز موفق به دریافت گواهی نامه و تندیس سیمین شد

 مراسمی به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سالن همایش های بین المللی این سازمان در پارک طبیعت پردیسان تهران برگزار شد که پتروشیمی فن آوران مفتخر به دریافت گواهی نامه و تندیس سیمین صنعت سبز برای چندمین سال پیاپی شد.

 به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛شرکت پتروشیمی فن آوران صبحروز گذشته طی مراسمی که به میزبانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در سالن همایش های بین المللی این سازمان در پارک طبیعت پردیسان تهران برگزار شد، پتروشیمی فن آوران مفتخر به دریافت گواهی نامه و تندیس سیمین  صنعت سبز گردید.
در این مراسم که با حضور مسئولین کشوری، مدیران عامل شرکت های برگزیده، مدیران کل سازمان های محیط زیست استانی و نیز اصحاب رسانه همراه بود، دکتر عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با همراهی بیژن زنگنه  وزیر نفت  و تنی چند از دیگر مسئولان زیست محیطی، تندیس های صنایع برگزیده و گواهی نامه های مربوطه را به شرکتهای منتخب اهدا کردند.
محمد جواد بدری مدیر عامل پتروشیمی فن آوران نیز که با اتخاذ استراتژی های موثر در حوزه بهینه سازی مصارف انرژی، کنترل آلاینده های زیست محیطی اتمسفری و پسماند های ورودی به خور و دیگر برنامه های اجرایی سازگار کننده صنعت پتروشیمی  با محیط زیست، توانست نام این شرکت را بار دیگر در فهرست صنایع سبز قرار دهد تندیس سیمین این همایش را از دست معاون رئیس جمهور در یافت کرد.
بدری در گفتگویی پیرامون ضرورت توجه به حفاظت از محیط زیست گفت این امانتی است که از نسل های آتی نزد ما قرار دارد و اصول انسانی و اعتقادی و اجتماعی دنیای امروز، همراستا با یکدیگر بر اهمیت پاسداری مناسب از این امانت تاکید دارند.
او افزود مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی فن آوران نیز با همین التزام و به سهم خود و در راستای ایفای اصول و مبانی مسئولیت های اجتماعی ومبتنی بر باورها و اعتقادات  والزامات مورد اشاره، از هیچ تلاشی دریغ ننموده و نخواهند نمود.
بدری همچنین به کاهش مصرف حامل های انرژی به میزان ۷ گیگا ژول در سال ۱۳۹۷ (سال مورد ارزیابی در بیست ویکمین همایش صنعت سبز) در شرکت فن آوران اشاره کرد که از جمله معیار های مهم سازمان حفاظت محیط زیست برای انتخاب صنایع سبز به شمار می رود که علاوه بر افزایش بازده حامل های مورد مصرف انرژی، مدیریت بهینه منابع مالی و اعتبارات را برای این شرکت در پی داشته است.

وی در پایان ضمن تقدیر از کلیه کارکنان و عوامل  شرکت  فن آوران بر لزوم تداوم‌ این راه و اتخاذ استراتژی های بهینه تاکید کرد.

پتروشیمی فن آوران تولید کننده مطرح متانول و تنها تولید کننده اسید استیک در کشور با شعار << پایداری در تولید، تولید سبز و ایمن با مصرف بهینه انرژی>> همچنان در جمع صنایع سبز کشور و در تلاش برای حفظ محیط زیست، توانسته است چندمین تندیس سیمین و زرین را در سال های متوالی و پی در پی از آن خود نموده که این دستاورد ها حاکی از برنامه منسجم این شرکت برای ایفای صحیح مسئولیت های اجتماعی در قبال آحاد ذی نفعان می باشد.

 

https://ipna.news/148571کپی شد!