مدیرمالی پتروشیمی پارس خبر داد:

افزایش ۸۲ درصدی ارزش فروش محصولات پتروشیمی پارس

خورنا|باقرگل فر:رئیس امور مالی پتروشیمی پارس با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای این پتروشیمی برای افزایش سود، از افزایش ۸۲ درصدی ارزش فروش محصولات پتروشیمی پارس تا پایان آبان ماه خبر داد.

بنابه گزارش سرویس نفت وپتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، فریدون امیری در جمع خبرنگارانی که به بازدید از پتروشیمی پارس آمده بودند، گفت: تا پایان آبان ماه پتروشیمی پارس موفق به افزایش ۸ درصدی میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌کنیم که روند افزایش تولید با توجه به اینکه تعمیرات اساسی را پشت سر گذاشتیم ادامه پیدا کند و تا پایان امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد ده درصدی تولید باشیم.

رییس امور مالی پتروشیمی پارس با بیان اینکه «این افزایش تولید باعث افزایش میزان فروش محصولات شرکت خواهد شد»، اظهار داشت: ما مشکلی در فروش محصولات خود با توجه به تعدد مشتریان و کیفیت محصولات خود نداریم. ضمن آنکه تا پایان آبان ماه ۸۲ درصد افزایش مبلغ فروش داشتیم که انتظار داریم طی ماه‌های آتی با توجه به افزایش مقداری فروش این مقدار هم افزایش پیدا کند.

امیری همچنین با اشاره به رشد ۳۰ درصدی سود شرکت تابعه پتروشیمی پارس در شش ماه نخست امسال گفت: پیش‌بینی ما تکرار این سوددهی در شش ماهه دوم سال است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از برنامه ویژه پتروشیمی پارس برای افزایش ظرفیت تولید واحد‌های استایرن مونومر و اتیل بنزن خبر داد و گفت که برنامه این افزایش ظرفیت نهایی شده و به زودی جزییات آن به اطلاع سهامداران می‌رسد.

امیری از دیگر برنامه‌های در دست بررسی این پتروشیمی را تکمیل زنجیره ارزش افزوده استایرن مونومر و پروپان عنوان کرد و از نهایی شدن این برنامه توسعه ای طی سال آینده خبر داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به عملکرد تولید و فروش و برنامه‌های توسعه ای همگی نوید خوبی را برای سهامداران در سال ۹۸وسالهای آتی خواهندداشت

https://ipna.news/147457کپی شد!