برگزاری گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی امیرکبیر/ ثبت بیش از ۶ میلیون نفرساعت بدون آتش سوزی در یک سال گذشته

خورنا|باقر گل فر:آئین گرامیداشت روز ایمنی و آتش نشانی با تقدیر از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت الزامات ایمنی در پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، طی مراسمی به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی امیرکبیر از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت الزامات ایمنی در این شرکت تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، ۶ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۱۰ نفر ساعت بدون آتش سوزی در این شرکت اعلام شده این که حاصل تلاش های شبانه روزی صنعت گران متخصص و مجرب در این مجتمع تولیدی است.

در ادامه مراسم با اهدای جوایزی از ۴۵۰ نفر از کارکنان برتر در رعایت و انجام موارد ایمنی در بخش های مختلف شرکت به ویژه واحدهای عملیاتی و بهره برداری از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر به منظور تشویق و ترغیب تمامی کارکنان به رعایت الزامات ایمنی تقدیر شد که همچون گذشته این مجتمع تولیدی بدون هیچ تهدید و حادثه ای بر ریل توسعه خود حرکت کند و به رکورد زنی در تولید و سودآوری خود استمرار بخشد.

به رسم هر ساله بر اساس شاخص های ایمنی از پیش تعیین شده، واحد HD این شرکت به عنوان واحد برتر ایمنی معرفی و موفق به دریافت تندیس HSE شد.

پایان مراسم نیز با قرائت دکلمه ای از سوی یکی از آتش نشانان و توصیه های مدیرعامل این شرکت به تلاش هرچه بیشتر در رعالیت الزامات ایمنی و تبدیل شدن به شرکت برتر در صنعت پتروشیمی همراه بود.

گفتنی است، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی استقرار دارد، تولیدکننده متنوع‌ترین محصولات پلیمری شامل پلی‌اتیلن سنگین، پلی‌اتیلن سبک و پلی‌اتیلن سبک خطی در سطح کشور است، این مجتمع با ارائه محصولات خود در بازارهای داخلی و خارجی، جایگاه مهمی را در صنعت پتروشیمی ایران داراست.

https://ipna.news/145167کپی شد!