آخرین خبرها از برگزاری بزرگترین آزمون استخدامی صنعت پتروشیمی در سال ۹۸

خورنا|باقر گل فر:آخرین وضعیت برگزاری اولین آزمون استخدامی متمرکز صنعت پتروشیمی در بندرماهشهر ؛ بر این اساس، در شرایط فعلی با جمع آوری اطلاعات تامین نیاز نیروی انسانی شرکت های پتروشیمی در بندرماهشهر، آخرین مرحله برگزاری این آزمون استخدامی در حال انجام بوده و باید مجوزهای درون سازمانی در هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس اخذ شود.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از آنجایی که یک سازمان دولتی به شمار نمی رود برای برگزاری ازمون های استخدامی نیازی به اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور نبوده و صرفا آزمون در چارچوب ضوابط این بنگاه اقتصادی برگزار می شود.

مهمترین کلیدواژه‌ای که درباره برگزاری آزمون استخدامی متمرکز صنعت پتروشیمی می‌توان اعلام کرد که دقیقا یک مدل بزرگتر از آزمون استخدامی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس این بار در بندرماهشهر برگزار می‌شود و تقریبا قواعد حاکم بر آزمون استخدامی این پالایشگاه در آزمون استخدامی پتروشیمی‌ها اعمال می‌‌شود.

درباره زمان بندی برگزاری آزمون استخدامی هم بنا بر گفته یک مقام ارشد هلدینگ خلیج فارس تا سه هفته آینده با اخذ مجوزهای لازم فراخوان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد.

در همین حال،جواد گلی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس سیزدهم خردادماه امسال با بیان اینکه آزمون متمرکز صنعت پتروشیمی در منطقه بندرماهشهر تابستان امسال برگزار خواهد شد، گفته بود: آزمون جدید با نظام نامه و ساز و کاری که مدیریت منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس آماده کرده، برگزار می‌شود.

جعفر ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم اواسط اردیبهشت ماه با بیان اینکه شرکت‌های پتروشیمی مستقر در بندرماهشهر لیست نیازسنجی‌ها را به هلدینگ ارائه کرده‌اند، تصریح کرده بود: مقدمات برگزاری آزمون در حال انجام بوده و پس از بندرماهشهر، آزمون مشابهی در عسلویه برگزار خواهد شد.

از مهمترین گرایش‌های تحصیلی در سه مقطع یاد شده شامل مهندسی شیمی تمامی گرایش‌ها (به استثنای صنایع غذایی و معدنی)، مهندسی برق، قدرت، ایمنی و بهداشت، مکانیک، صنایع، عمران، متالوژی، لیسانس شیمی، کامپیوتر (به استثنای سه گرایش) مدیریت بازرگانی و حسابداری بوده و در سایر رشته‌ها هم به صورت محدودتر امکان جذب وجود دارد. نکته مهم آن است که در تمامی رشته‌هایی که امکان حضور زنان وجود داشته باشد تبعیض جنسیتی نخواهیم داشت./انرژی نیوز

https://ipna.news/142660کپی شد!