تقدیر مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از شرکت پتروشیمی بندرامام/ دستیابی پتروشیمی بندرامام به تولید بالاتر از ظرفیت اسمی واحد MTBE

خورنا|باقر گل فر:مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی از مجموعه  شرکت پتروشیمی بندرامام به منظور دستیابی به تولید بالاتر از ظرفیت واحد  MTBE تقدیر و تشکر نمود.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام طی خرداد ماه سال جاری مهندس قدرت اله فرج پور مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با ارسال تقدیرنامه ای از تلاش ها و زحمات مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل ، کارشناسان ، متخصصان و نیز دیگر مدیران ارشد شرکت پتروشیمی بندرامام به منظور دستیابی به تولید بیش از ظرفیت اسمی MTBE  ، رکورد سالانه تولید در سال ۱۳۹۷ ، ثبات تولید در ظرفیت اسمی طی سال جاری تشکر کرد.

گفتنی است مهندس قدرت اله فرج پور  از انجام تعمیرات اساسی با برنامه ریزی دقیق  ، مدیریت جهادی ، تعهد مدیریت و کارکنان به شرکت  ، انجام تغییرات فرآیندی موفقیت آمیز به عنوان اصلی ترین ارکان دستیابی به این موفقیت یاد نمود .

می توان افزود شرکت پتروشیمی بندرامام در تیرماه سال گذشته به مدت ۲۲ روز تعمیرات اساسی و پروژه افزایش ظرفیت واحد  MTBE را با همت و تلاش بی وقفه مدیران و کارشناسان خود با موفقیت و بدون هیچگونه حادثه انسانی و دستگاهی به پایان رساند که پس از آن واحد MTBE  با ظرفیت بالای یک هزار و ۵۰۰ تن در روز و با ۱۰۴ درصد ظرفیت اسمی در مدار تولید قرار گرفت.

شایان  ذکر است ماده MTBE  یکی از اجزای تشکیل دهنده بنزین مصرفی و اکتان افزای اصلی جایگزین ترکیبات سربی می باشد که به لحاظ زیست محیطی و صیانت از محیط زیست و هوای پاک جایگزین ترکیبات سربی شده است.

https://ipna.news/140312کپی شد!