در شش ماه گذشته:

۹۲۶ نیروی بومی جذب شرکت های مستقر در منطقه ویژه انرژی پارس شدند

خورنا|باقر گل فر:مدیریت کار و خدمات اشتغال از جذب و بکارگیری ۹۲۶ نفر نیروی بومی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس طی ۶ ماه گذشته خبر داد.

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشسیمی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه انرژی پارس، مدیریت کار و خدمات و اشتغال منطقه ویژه پارس ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت نیروهای بومی مستقر در منطقه ویژه پارس اعلام کرد: از زمان تصدی سید پیروز موسوی بر کسوت مدیر عاملی سازمان منطقه ویژه پارس تاکنون ۹۲۶ نفر از نیروهای بومی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه پارس بکارگیری شده اند که این رقم تحولی چشم گیر طی سالهای اخیر در میزان اشتغال نیروهای بومی در منطقه است.
این گزارش می افزاید: مجموع نیروهای شاغل در شرکت های مستقر در منطقه ۶۲ هزار نفر می باشد که از این میزان ۱۹ هزار نفر بومی و و ۴۳ هزار نفر از سایر نقاط کشور است.
در این گزارش آمده است: هم اکنون میزان اشتغال نیروهای بومی ۳۱ درصد و غیر بومی ۶۹ درصد است که با بکارگیری نیروهای بومی جدید طی شش ماه گذشته (۹۲۶ نفر)میزان اشتغال این دسته از شاغلان ۱/۵ درصد از کل و ۵ درصد از این میزان در آبان ماه پارسال بهبود یافته است.
در پایان این گزارش آمده است :این تعداد از نیروها نیروهای بومی به شرکت های نفت و گاز پارس ،پارس جنوبی،ریتون،اویکو و  پتروشیمی های پردیس، جم،دماوند ،انتخاب،دماوند و پایانه ها و مخازن پتروشیمی معرفی و بکارگیری شده اند.
https://ipna.news/139821کپی شد!