ثبت رکورد جدید تولید و صادرات اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس

خورنا|باقر گل فر:پتروشیمی پردیس در سال ۱۳۹۷ در حوزه های تولید و صادرات محصولات اوره و آمونیاک،موفق به ثبت رکورد جدیدی شد.

بنابه گزارس سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی پردیس ثبت رکورد بالاترین میزان صادرات سالیانه محصول اوره، دستیابی به تولید بالاتر از برنامه پیش بینی شده در تمامی واحدهای مجتمع به غیر از واحد اوره فاز ۳، رشد ۲۱ درصدی تولید آمونیاک و رشد ۳۲ درصدی تولید اوره، رشد ۴۸ درصدی فروش اوره داخلی و رشد ۲۹ درصدی مجموع فروش اوره داخلی و صادراتی، گوشه ای از این افتخارات است که با همت و تلاش شبانه روزی متخصصان و تلاشگران پتروشیمی پردیس به منصه ظهور رسید.

در این راستا معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی پیامی این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل و کارکنان پتروشیمی پردیس تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «اکنون که به لطف و عنایت پروردگار و در سایه مدیریت جهادی جنابعالی و تلاش کلیه همکاران آن شرکت، در سال حمایت از کالای ایرانی به رکورد جدیدی در میزان تولید دست یافته اید، بر خود واجب می دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به آن برادر ارجمند و کلیه کارکنان آن شرکت ابلاغ نمایم.

بهزاد محمدی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «امید است در پرتو عنایت حق‌تعالی و تلاش کلیه همکاران، روند افزایش تولید آن شرکت تداوم یافته و در سال رونق تولید، دستیابی به رکوردهای جدید تولید برای آن شرکت محقق گردد.

همچنین  حسن ذوالفقاری مدیرعامل پتروشیمی پردیس نیز موفقیت های چشمگیر پتروشیمی پردیس در سال ۱۳۹۷را حاصل تلاش شبانه روزی کلیه مدیران و کارکنان این شرکت دانست و این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

شرکت پتروشیمی پردیس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک در سطح خاورمیانه می باشد که در ۳ فاز تولیدی، سالانه ۳.۲۲۵.۰۰۰ تن اوره و ۲.۰۴۰.۰۰۰ تن آمونیاک تولید می کند.

https://ipna.news/139269کپی شد!