مانور اطفاء حریق در پتروشیمی اوره آمونیاک لردگان

خورنا|باقر گل فر:مانور اطفاء حریق و مدیریت بحران در پتروشیمی اوره آمونیاک لردگان برگزار شد.

بنابه گزارش سرویس  نفت و پتروشیمی : مدیر عامل پتروشیمی اوره لردگان با اشاره به موفقیت آمیز بودن این مانور تصریح کرد: آتش نشانان طبق برنامه زمان بندی و مطابق با سناریوی تعیین شده با رعایت تمامی استانداردها این مانور را با موفقیت به پایان رساندند.

محسن محمودی هدف از اجرای این مانور را ارتقا دانش و توان عملیاتی نیروهای HSE در مقابله با حوادث احتمالی، انجام واکنش ­های سریع و مناسب و هماهنگی واحدهای عملیاتی جهت کاهش خسارت و جلوگیری از توسعه حریق و سرایت آن به دیگر نقاط عنوان کرد.

وی افزود : از ابتدای آغاز به کار پتروشیمی اوره لردگان تا کنون  شاهد بیش از ۲۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه بودیم که این نشانی آشکار از توجه به تعالی و نهادینه شدن فرهنگ مثبتHSE در مجموعه کارکنان است و این سرآمدی در واقع حاصل کار گروهی و تعامل سازنده تمامی کارکنان و کار تیمی تک تک همکاران در واحد HSEاست.

وی خاطر نشان کرد : برگزاری این مانورها باعث بالا بردن سطح آمادگی و تصمیم گیریی مدیران و کارکنان و ارزیابی نقاط قوت و ضعف نیروها و همچنین حفاظت از سلامت افراد و جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست می شود که بسیار حایز اهمیت می باشد.

وی افزود : تولیدات این شرکت اوره و آمونیاک بوده و ظرفیت تولید سالانه آن ۱۰۷۳ هزار تن اوره و ۶۷۷ هزار تن آمونیاک می باشد که با توجه به تکنولوژی کاربردی در این پتروشیمی منجر به کاهش مصرف یوتیلیتی ( آب برق گاز  بخار ) و کاهش هزینه های جانبی و بازدهی عملیات بیش تر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی واحد اوره آمونیاک پتروشیمی لردگان در سایه الطاف ایزد منان و در سال رونق تولید استوارتر از قبل در مسیر رشد و بالندگی گام‌های اساسی برداریم.

پتروشیمی واحد اوره آمونیاک پتروشیمی لردگان یکی از شرکت های تابعه گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان می باشد .

https://ipna.news/138275کپی شد!