همایش ارتباط با مشتریان با حضور پتروشیمی اروند و مشتریان در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار شد

خورنا|باقر گل فر:حسن نشان زاده مقدم نائب رییس هیئت مدیره ومدیرعامل پتروشیمی اروند در این همایش گفت: “باید سعی کنیم مشتری مداری را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم ”

بنابه گزارش سرویس نفت و پتروشیمی به نقل از  روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند ، این پتروشیمی با رویکرد ارتقا رضایت مشتریان، اقدام به برگزاری همایش ارتباط با مشتریان در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی نمود.

در این همایش که جمعی از مدیران و مشتریان شرکت پتروشیمی اروند حضور داشتند، ابتدا کریمی، مدیربازرگانی پتروشیمی اروند ضمن عرض خوش آمدگویی به تشریح برنامه های آتی اداره بازرگانی در جهت رضایت مندی مشتریان پرداخت. سپس مهندس هیزمی، از کارشناسان این پتروشیمی، توضیحاتی را در مورد کیفیت و مرغوبیت محصول پی وی سی اروند بیان نمود. در ادامه برنامه، مشتریان و ذینفعان با بیان نظرات و پیشنهادات، پرسش های خود را مطرح کردند که کارشناسان حاضر در همایش نیز ضمن پاسخگویی به گفتگو و تبادل نظر با آنان پرداختند.

در پایان این همایش، حسن نشان زاده مقدم، نائب رئیس و مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با ابراز خرسندی از این برنامه و حضور مشتریان، یکی از ارزشمندترین دارایی های پتروشیمی اروند را اعتماد و اطمینان مشتریان دانست و افزود : ” شرکت پتروشیمی اروند همواره خواهان ایجاد روابط مستقیم تر و ماندگار تر با مشتریانش بوده و تلاش می کند در همه ارتباطات سازمانی ، مشتری مداری و ارتباط عالی با مشتریان را رعایت کند.

وی ضمن اینکه دغدغه های مشتریان را بسیار حائز اهمیت دانست، اینگونه هم اندیشی ها و ارزش گذاری های متقابل را راهگشا و راهی برای رسیدن به رضایت مندی مشتریان برشمرد و ادامه داد : ” به امید خدا و کمک همکاران، مشتری مداری در پتروشیمی اروند به یک فرهنگ سازمانی تبدیل خواهد شد”

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با تاکید بر اینکه صنعت پتروشیمی کشور معتقد است که باید موتور محرکه تمام صنایع پایین دست، قطعه ساز، مواد شیمیایی، بالادست و همه صنایع باشد، اعلام کرد باید به صورت مستمر با مشتریان ارتباط برقرار نموده، نیازها و مشکلات آنان را شناسایی کرده و با ارائه راهکار مناسب مشتریان را حمایت کرد.

ایشان در پایان، ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین به سال “رونق تولید” است بتوانیم با افزایش تولید و ثبات کیفیت محصول نیاز کشور و مشتریان را به نحو شایسته برطرف کنیم.

https://ipna.news/138126کپی شد!