مجتمع بندری امام خمینی(ره) پذیرای مهمانان و مسافران نوروزی

خورنا|باقر گل فر:منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی(ره) ضمن گشودن درهای ورودی خود به روی مهمانان و مسافران نوروزی طی تعطیلات سال ۹۸، زمینه آشنایی هموطنان را با ظرفیت های قابل توجه صنعت حمل و نقل دریایی در ایت مجتمع بزرگ بندری فراهم کرده است.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طبق روال هر ساله با فرا رسیدن تعطیلات سال نو و عزیمت شمار بسیاری از مهمانان و مسافران نوروزی به استان خوزستان این اداره کل به تمهید برنامه های فرهنگی متنوع و  ارائه خدمات رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی پرداخته و ضمن ایجاد فضایی مفرح و جذاب برای آنان، تلاش  کرده که خاطره ماندگاری از این بازدید در یاد و خاطرشان برجای گذاشته و زمینه را برای معرفی بیشتر ظرفیت های صنعت حمل و نقل دریایی در این بندر بزرگ تجاری فراهم کند.

ارائه ی رایگان نوشیدنی ها و غذاهای  گرم به شکل سنتی نظیر چای و قهوه  در قالب نمایشگاه اقوام در کنار دیگر خدمات رفاهی همانند ارائه فوریت های پزشکی، تعمیرات خودرویی، آب آشامیدنی خنک و بهداشتی و … بر جاذبه های دیدنی این مجتمع بزرگ بندری افزوده و شمار بازدیدکنندگان طی تعطیلات نوروزی افزوده است.

همچنین اجرای موسیقی مفرح محلی همزمان با تماشای مناظر دریایی و بندری از دیگر برنامه های خاطره انگیز طی ایام تعطیلات نوروزی بوده که موجب شده گردشگران و مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش از این بازدید، این بندر را ترک کنند.

یادآور می شود با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با نقش و جایگاه بنادر در کشور و زنجیره ی تأمین کالا و معرفی  بهتر صنعت حمل و نقل دریایی، این مجتمع بندری هر ساله ضمن گشودن دروازه های خود  بروی بازدیدکنندگان و علاقمندان زمینه را  برای تعمیق این شناخت و پیوند مردم با بندر و دریا فراهم ساخته است.

https://ipna.news/136655کپی شد!