همایش بزرگ پیاده روی خانواده ی کارکنان پتروشیمی اروند

خورنا|باقر گل فر:همایش بزرگ پیاده روی خانواده ی کارکنان پتروشیمی اروند با شعار پتروشیمی اروند ، ورزش ، نشاط ، خانواده در پارک ارم برگزار شد.

چگنی رئیس روابط عمومی پتروشیمی اروند در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش افزایش فرهنگ سلامتی و ورزش همگانی ، ارتقای نشاط و روحیه ی کارکنان و خانواده های آنان ، اهمیت به خانواده و تأثیر ورزش در بالا بردن سلامت روح و جسم افراد خانواده و هدف دیگر از برگزاری این همایش پیاده روی ایجاد روحیه نشاط و سلامتی در خانواده ها نهادینه کردن فرهنگ پیاده روی خانوادگی در بین خانواده ها و فرزندان آنان است.

وی در ادامه عنوان کرد: برپایی سیاه چادر بختیاری و خیمه عربی در راستای همگرایی اقوام استان و معرفی فرهنگ غنی آنان و ایجاد محیطی شاد با برگزاری موسیقی محلی به منظور نگهداشتن ابعاد هویتی و معرفتی برای خانواده ها از دیگر برنامه ی این همایش است.

چگنی افزود: برنامه ی ورزشی این همایش انجام حرکات نرمشی . مسابقه طناب کشی ، مسابقه دارت ، غرفه های ایستگاه شادی و گریم کودک و اجرای مسابقات و نمایش ، از برنامه های مفرح که در این همایش برگزار شد.

رئیس روابط عمومی در پایان گفت: برنامه ی پایانی همایش بزرگ پیاده روی پتروشیمی اروند با اهدای نهال و گل های طبیعی به خانواده ها با هدف ترویج رفهنگ حفظ ، نگهداری و توسعه منابع طبیعی و تقویت نشاط و شادابی در محیط خانگی ببخشد.

https://ipna.news/135014کپی شد!