سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد

تاکید بر اولویت تامین پایدار کود اوره مورد نیاز داخل کشور

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر اولویت تولید و تامین پایدار کود اوره مورد نیاز کشور، اظهار کرد: اوره مازاد بر نیاز داخل، صادر می شود.
به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، حسن عباس زاده، صبح امروز (یکشنبه ۲۹ مهرماه) در نشست تخصصی کودهای اوره پوشش دار آهسته رهش، بر ضرورت استفاده از روش ها و فناوری های نوین بر تولید کود اوره مورد نیاز صنعت کشاورزی تاکید کرد.

وی با اشاره بر مدیریت عرضه و تقاضای کود مورد نیاز کشور با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی، اظهار کرد: تولید اوره از سوی مجتمع های پتروشیمی کشوردر وضعیت مطلوبی قرار دارد و در زمینه تامین نیاز داخل کمبودی نداریم و با توجه به سهمیه های اعلامی از سوی وزارت جهاد و کشاورزی نیاز کشاورزان در مناطق مختلف کشوردر حال تامین است.
وی با تاکید بر راهبرد تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی، تصریح کرد: برای تولید انواع کود ها موضوع اقتصادی بودن و قیمت گذاری دارای اهمیت است و باید با همکاری تمام ذینفعان تصمیم گیری های راهبردی و کارشناسی مناسب اتخاذ شود.
به گزارش نیپنا، نشست تخصصی کودهای اوره پوشش دار آهسته رهش از سوی کارگروه توسعه زنجیره ارزش پتروشیمی در بخش کشاورزی، مدیریت برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی برگزار شد.

https://ipna.news/173134کپی شد!