نمایشگاه ایران پلاست بستری مناسب برای هم افزایی صنعت پتروشیمی ایران

مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر افزایش فروش محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی گفت این موضوع زمینه ساز تولید و توسعه هر چه بیشتر صنایع تکمیلی است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،بیژن چگنی درباره هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست و نقش مهم آن در ایجاد هم افزایی میان بخش های بالادستی و پایین دستی صنعت بیان کرد: نمایشگاه ایران پلاست بستری مناسب برای هم افزایی صنعت پتروشیمی ایران در تمام ابعاد است و می تواند در راستای توسعه صنایع تکمیلی نقش آفرین باشد.

وی با بیان این که ایران پلاست سبب انتقال فناوری های نوین و به روز رسانی دانش فنی صنایع تکمیلی می شود افزود: شرکت های داخلی و خارجی می توانند آخرین دستاوردها و تجربه های خود را در این نمایشگاه به اشتراک بگذارند و فرصتی مناسب برای همکاری های جدید است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهارکرد: شرکت های حاضر در ایران پلاست می توانند در زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید نیز اقدام های موثر و راهبردی را تحقق بخشند .

وی ادامه داد: با توجه به تلاش های انجام شده از سوی شرکت های ایرانی فعال در صنعت پتروشیمی امید است که امسال نیز مانند دوره های قبل نیاز بازدیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و مشتریان کالاهای ساخت داخل در این نمایشگاه تأمین شود و از ظرفیت‌های ساخت داخل به بهترین شکل استفاده شود.

چگنی با بیان این که در توسعه زنجیره ارزش باید همزمان به محصول و نیاز بازار توجه کنیم تا بتوانیم به سمت خودکفایی در این بخش گام برداریم گفت: تنوع بخشی در سبد تولید محصولات پلیمری می تواند منجر به تامینکامل نیازهای داخلی و رشد صادرات شود و برای تحقق این هدف شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و تعامل است.

https://ipna.news/172651کپی شد!