بازرس کل آذربایجان غربی از عدم توسعه پتروشیمی ارومیه انتقاد کرد

بازرس کل قضایی استان آذربایجان غربی با انتقاد از عدم توسعه پتروشیمی ارومیه طی سالیان گذشته، گفت: علیرغم داشتن مصوبات و ظرفیتهای بالقوه برای این امر، باید طرح توسعه و پیگیری جهت اجرای آنها تهیه و برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)، از بازرسی آذربایجان غربی؛ روح الله محبوبی بازرس کل قضایی استان و هیات همراه، در ادامه بازدیدهای دوره‌ای خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، در معیت مدیر عامل شرکت گاز استان، از پتروشیمی ارومیه بازدید و ضمن دیدار و گفتگو با مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی از بخش‌ها و واحدهای در حال احداث و توسعه شرکت بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

در این بازدید بازرس کل قضایی استان بر حمایت ارومیه و آمادگی بازرسی کل در خصوص حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای مدیر عامل و هیأت مدیره پتروشیمی در راستای افزایش سرمایه‌گذاری و تولید، تأکید کرد.

محبوبی با انتقاد از عدم توسعه پتروشیمی ارومیه طی سالیان گذشته، علیرغم داشتن مصوبات و ظرفیتهای بالقوه برای این امر، خواستار برنامه‌ریزی، تهیه دقیق طرح توسعه و پیگیری جهت اجرای آنها شد.

تنوع بخشی به محصولات و تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی بازرس کل قضایی استان در این بازدید بود.

محبوبی تأکید کرد: حضور میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیر در واحدهای تولیدی منجر به افزایش آگاهی، اشراف بیشتر بر مشکلات و در نتیجه اتخاذ تصمیم شایسته جهت حل مشکلات بخش تولید می‌شود.

در جریان حضور هیات بازرسی کل استان موضوعات و مشکلات احصاء و طی جلسه‌ای مشترک به ریاست بازرس کل قضایی استان، فی‌المجلس دستورات لازم صادر و مصوبات مهمی جهت اتمام پروژه‌های درحال احداث و برنامه‌ریزی و پیگیری برای تکمیل فازهای توسعه پتروشیمی ارومیه به تصویب رسید.

https://ipna.news/172112کپی شد!