معاون استاندار عنوان کرد

اشتغالزایی برای ۱۰۰۰ نفر با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم

کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بهره برداری از پتروشیمی گچساران در دولت سیزدهم برای یک هزار نفر در این استان شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،مرادعلی پیوند در اولین جام رسانه‌ای امید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این جام را نیاز استان دانست و افزود: مدیران و مسئولان استان زحمات زیادی در راستای خدمت به مردم انجام می‌دهند که می‌طلبد رسانه‌ها این اقدامات امیدبخش را به جامعه منتقل کنند.

وی اظهارکرد: رسانه‌ها پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و در کنار خدماتی که به اطلاع مردم رسانده می‌شود مسئولان نیز در جریان مشکلات مردم باشند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه دولت‌ها پس از انقلاب خدماتی به مردم ارائه کردند، خاطرنشان کرد: سرعت فعالیت در دولت سیزدهم کم‌نظیر بود همه دیدند که پتروشیمی گچساران در این دولت پیشرفت قابل توجهی داشت و یک هزار نفر از استان با بهره‌برداری از این پروژه صاحب شغل شدند.

پیوند تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی چند پروژه راهسازی احداث شد، محور مهم پاتاوه به دهدشت نیز پس از سال‌ها به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در حوزه پزشکی اقدامات قابل توجه است که رسانه‌ها طبق وظیفه و رسالتی که دارند مردم را در جریان اقدامات صورت گرفته دولت در همه حوزه‌ها قرار دهند.

https://ipna.news/171549کپی شد!