مأموریت ویژه «ان‌پی‌سی اینترنشنال» برای تأمین مالی و جذب سرمایه‌ خارجی

مدیرعامل شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال با اشاره به مأموریت محول‌شده به این شرکت در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های هلدینگ خلیج فارس تبدیل کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)؛آیین تکریم سیدمهدی قاسمی‌ زاویه سادات، مدیرعامل پیشین و معارفه حامد تجلی‌زاده، مدیرعامل جدید شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال برگزار شد.

تجلی‌زاده در این آیین با اشاره به مأموریت محول‌شده به ان‌پی‌سی اینترنشنال در حوزه تأمین مالی، فاینانس و جذب سرمایه‌های خارجی برای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اظهار کرد: همه تلاش خود را برای تسهیل فاینانس و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام خواهیم داد و امیدوارم بتوانیم ان‌پی‌سی اینترنشنال را به بازوی مطئمنی برای تأمین مالی پروژه‌های گروه تبدیل کنیم.

حسن نشان‌زاده‌مقدم، معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز در این آیین این تغییرات را نمادی از چرخشی مدیریتی و نخبگانی خواند و گفت: در این مدت آقای قاسمی زاویه با اخلاص و تلاش، برای حل مشکلات بزرگ این شرکت تلاش کرده که این زحمات قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: تجلی‌زاده که از جوانان نخبه، صاحب آتیه و دارای تجارب مرتبط با فعالیت شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال است در فرآیندی بیش از دو ماهه برای این سمت شناسایی و بررسی شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: با ا فرآیند طی شده و تحصیلات و شناختی که از آقای تجلی‌زاده حاصل شد و با توجه به پروژه‌های متعددی که گروه در دست دارد، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و فاینانس مهم است و امیدواریم در این مسیر ان‌پی‌سی اینترنشنال نقشی پررنگ داشته باشد.

قاسمی زاویه سادات نیز در این آیین اظهار کرد: شرکت ان‌پی‌سی اینترنشنال می‌توانست به بازوی خوبی برای تأمین مالی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس تبدیل شود که امیدواریم با تغییر نگاه‌ها این شرکت به جایگاه واقعی خود برگردد.

https://ipna.news/160626کپی شد!