همکاری تیم واکنش سریع سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی وارد فاز عملیاتی آواربرداری از ساختمان متروپل آبادان شد

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به همکاری تیم های تخصصی و واکنش سریع امدادی این سازمان با ستاد مدیریت بحران استان در جریان آواربرداری از حادثه ساختمان متروپل آبادان گفت: این همکاری ها هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)؛ محسن ادیبی رییس روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: تیم های عملیاتی واکنش سریع ایمنی و امداد و نجات به همراه تیم  تخصصی HSE این منطقه در اولین ساعات بروز حادثه ساختمان متروپل آبادان، وارد عمل شدند و در این رابطه همکاری ها با ستاد مدیریت بحران استان ادامه دارد.

رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی افزود: در حال حاضر، تیم های ایمنی و امدادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در زمینه آواربرداری و نجات مصدومان احتمالی وارد فاز عملیاتی شده اند.

ادیبی بیان کرد: تیم های امدادی و عملیاتی این سازمان به واسطه تجارب و سطح بالای آمادگی ناشی از اجرای طرح توانمندسازی در حوادث و شرایط اضطراری در منطقه و طرح ریزی و استقرار سامانه فرماندهی حادثه توانستند مشاوره های کاربردی و عملیاتی موثری را به عوامل اجرایی ستاد مدیریت بحران در این حادثه ارائه نمایند.

وی افزود: برابر با برنامه ریزی صورت گرفته و حسب دستور مقام عالی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، کلیه تیم های عملیات و امداد و نجات این سازمان در راستای همکاری و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و تا رسیدن به شرایط مطلوب بصورت آماده باش کامل بوده و همکاری و مساعدت لازم را در تامین تجهیزات و بسیج امکانات فنی و رفاهی و امداد رسانی به عزیزان این حادثه خواهند داشت.

https://ipna.news/160431کپی شد!