در گفت‌وگو با ایپنا مطرح شد؛

عدم توجه به چرخه عمر محصول باعت افول نمایشگاه های تخصصی می شود

رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون گفت: اگر در برگزاری نمایشگاه های تخصصی مثل ایران پلاست به موضوع چرخه عمر محصول توجه نکنیم با افول در این زمینه روبرو خواهیم شد.

عبدالرضا غلامی رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون در گفت‌وگو با خبرنگار ایپنا_خبرگزاری پتروشیمی ایران؛ در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاس اظهار داشت: نمایشگاه هایی همچون ایران پلاست اقدام مناسبی در جهت تبادل اطلاعات و تکنولوژی ها لین شرکت تولیدی و خدماتی است. منتهی در موضوعات مدیریتی موضوعی را به عنوان چرخه عمر محصول داریم، این موضوه هم برای شرکت های تولیدی و هم شرکت های خدماتی است.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه ایران پلاست نیز جنس خدماتی دارد اما حالا که دوره بلوغ آن را پشت سر گذاشته ایم، برای اینکه وارد فضای افول در این نمایشگاه نشویم، باید برنامه جدیدی برای آن تعریف و طراحی کنیم، این موضوع باعث می شود از فرصت های به وجود آمده در سال‌های گذشته تا به امروز این نمایشگاه استفاده بهینه داشته باشیم.

غلامی ادامه داد: اگر مدیران امر، اثربخشی این قبیل نمایشگاه ها را که مشمول صرف هزینه و وقت می شود را از تولیدکنندگان و تامین کنندگان مورد سنجش قرار دهند و اهداف این مجموعه ها به سمت محقق شدن پیش بروند به این صورت موضوع چرخه عمر محصول رعایت شده و از افول جلوگیری کرده ایم.

رئیس هیئت مدیره پتروشیمی کارون با بیان اینکه نمایشگاه هایی همچون ایران پلاست کار ارزش مندی به شمار می آیند اظهار داشت: برای اینکه به افول نرسیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم کارها را باید به صورت تخصصی حفظ کنیم و متخصصان پای کار بیایند، این اتفاق ها باعث می شود هم از رسیدن به افول جلوگیری کنیم و هم چرخه عمر محصول در نظر داشته باشیم.

https://ipna.news/172726کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *