رشد ۱۴ درصدی درآمد پارس نسبت به میانگین درآمدی ۴ ماه گذشته؛

پتروشیمی پارس با تمرکز کامل مسیر صعود را طی می‌کند

"پارس" درآمد عملیاتی که در مردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته افزایش ۶ درصدی را مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،  شرکت پتروشیمی پارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری از فروش محصولات «اتیل بنزن، بوتان، اتان، پنتان، استایرن منومر، تولوئن و پروپان» کسب درآمد کرد، درآمد‌های عملیاتی که پارس در مردادماه از خود بر جای گذاشت برابر با ۷ هزار و ۹۳۵ میلیارد تومان بود، “پارس” درآمد تجمیعی که در ۵ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی شناسایی کرد بالغ‌بر ۳۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان به ثبت رسید.

پتروشیمی پارس با تمرکز کامل مسیر صعود را پی می‌کند

“پارس” درآمد ماهانه که در هفتمین ماه از سال جاری در سامانه کدال به ثبت رساند مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور و خارج از کشور بود. میزان درآمدی که در این دوره پارس شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۴ ماه گذشته ۱۴ درصد بالاتر بود.

درآمد ماهانه پتروشیمی پارس

“پارس” درآمد عملیاتی که در مردادماه سال ۱۴۰۳ از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به ثبت رساند نسبت به ماه گذشته افزایش ۶ درصدی را مشاهده کرد.

پتروشیمی پارس با تمرکز کامل مسیر صعود را پی می‌کند+بورس نیوز

پتروشیمی پارس طی این دوره که ۵ ماه از آن سپری‌شده، سرمایه خود را ۴۷ هزار و ۶۰۴ میلیارد تومان به ثبت رساند، درآمد تجمیعی این پتروشیمی طی ۵ ماه گذشته افزایش ۳۸ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد.

بیشترین درآمدی که “پارس” در مردادماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به محصول «پروپان (صادراتی)» بود که حدوداً ۲ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که نسبت به ماه گذشته ۷۱ درصد افزایش پیدا کرد، هر تن «پروپان» در مردادماه برابر با ۲۸ میلیون و ۲۸۵ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

پتروشیمی پارس با تمرکز کامل مسیر صعود را پی می‌کند+بورس نیوز

نرخ فروش محصول استایرن منومر در مردادماه نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افزایش پیدا کرد، پس از پروپان بیشترین درآمدزایی “پارس” را محصول «استایرن منومر» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۲ هزار و ۵۱۷ میلیارد تومان بود.

بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی پارس محصول «استایرن منومر» با مبلغی بالغ‌بر ۴۷ میلیون و ۴۷۷ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داد.

مقدار فروش ماهانه پتروشیمی پارس

پتروشیمی پارس در مردادماه ۲۹۵ هزار تن از محصولات خود را در بازار‌های فعال به فروش رساند، در ۵ ماه نخست سال جاری نیز مقدار فروش این پتروشیمی بالغ‌بر یک میلیون و ۵۳۹ تن به ثبت رسید.

پرفروش‌ترین محصول “پارس” طی این دوره ماهانه مربوط به «پروپان (صادراتی)» با ۹۰ هزارتن بود که ۳۱ درصد افزایش فروش مردادماه را به همراه داشت.

https://ipna.news/172522کپی شد!