برگزاری دومین اجلاس مدیریت دارایی فیزیکی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس

دومین اجلاس مدیریت دارایی فیزیکی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور دیگر پتروشیمی ها و شرکت های تولیدی خارج از هلدینگ در هتل اسپناس پالاس برگزار شد.

به گزارش ایپنا– خبرگزاری پتروشیمی ایران، دومین اجلاس مدیران دارایی های فیزیکی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در روزهای ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه به میزبانی شرکت پتروشیمی نوری در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

در این اجلاس که با حضور شرکت های تابعه گروه و سایر شرکت های پتروشیمی کشور برگزار شد، آخرین دستاوردهای شرکت‌های تابعه در زمینه جاری سازی دستورالعمل استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی با هدف هم افزایی و اشتراک بهترین دستاوردهای هر شرکت در زمینه کسب حداکثر ارزش از دارایی های فیزیکی سازمان ها ارائه و به بحث گذاشته شد.

در این دوره از اجلاس شرکت‌های صنایع پتروشیمی، به ابتکار پتروشیمی نوری علاوه بر مدیران، سرپرستان و کارشناسان ادارات دارایی های فیزیکی و نگهداری و تعمیرات شرکت های تابعه، مدیران تعالی و نمایندگان برخی از سازمان های مشارکت کننده در ادوار مختلف جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با هدف ایجاد وحدت رویه در تحلیل اکوسیستم سازمان ها و تدوین نقشه ی تعالی غنی در این اجلاس حضور داشتند.

همچنین در نمایشگاه جانبی این اجلاس شرکت های توانمند دانش‌بنیان و فن‌آور به ارائه توانمندی های خود در زمینه طراحی، بومی سازی و ساخت قطعات، تجهیزات و کاتالیست های مورد استفاده در صنعت پتروشیمی با تکیه بر اقدامات انجام شده پرداختند.

 

 

 

 

 

https://ipna.news/172314کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *