لوح تقدیر همایش «یکصد برند ملی» به منطقه ویژه پتروشیمی رسید

در دومین اجلاس یکصد برند ملی، لوح تقدیر و تندیس مسئولیت اجتماعی به واسطه فعالیت‌های عام المنفعه به سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،دومی همایش «یکصد برند ملی با محوریت مسئولیت اجتماعی» همزمان با روز ملی صنعت، با شرکت فعالان اقتصادی و صاحبان برند‌های معتبر ملی در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار گردید.

در این اجلاس از برندها و شرکت هایی که در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و ارتقای کیفیت شرایط اقتصادی و اجتماعی بصورت فعالانه تلاش کرده اند، تقدیر شد.

متن لوح تقدیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که به امضای اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دبیران همایش یکصد برند ملی با محوریت مسئولیت اجتماعی رسیده است به این شرح است:

جناب آقای دکتر پیام برزگر
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

سربلندی و پیشرفت ایران عزیزمان مرهون تلاش های شبانه روزی و مجدانه نیروهای خالص و متعهدی هست که با تکیه بر دانش، مهارت، پشتکار و روحیه جهادی خود در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند. در سال ۱۴۰۳ با بررسی و ارزیابی های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال به عنوان یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی شناخته و معرفی می‌گردید.
امیدواریم با توکل به خداوند منان و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) بتوانیم در راستای آبادانی ایران اسلامی گام های موثری برداریم.

دکتر شهباز حسن پور بیگلری نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی
دکتر ایمان مصدری دبیر علمی
پروفسور کریم زارع ریاست شورای سیاست گذاری

 

https://ipna.news/172055کپی شد!