پتروشیمی بندرامام قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور شد

تیم پتروشیمی بندرامام با شکست تیم فراسنج تهران در فینال لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور موفق به کسب یازدهمین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شد و به عنوان نماینده ایران به رقابت‌های تنیس روی میز باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، مرحله نهایی لیگ برتر تنیس روى میز آقایان باشگاه‌هاى کشور عصر روز چهارشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ بین تیم‌های فراسنج تهران و پتروشیمی بندرامام در آکادمى امیر احتشام زاده مجموعه ورزشى انقلاب تهران برگزار شد.

در ایستگاه‌ پایانی این رقابت‌ها در آکادمی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب، تیم بدون شکست پتروشیمی بندرامام توانست با نتیجه ۳ بر ۲ میزبان خود فراسنج تهران را شکست دهد و به قهرمانی سی و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان باشگاه‌های کشور دست یابد.

پتروشیمی بندرامام با کسب یازدهمین قهرمانی خود در لیگ برتر کشور، نماینده ایران در رقابت‌های تنیس روی میز باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ نیز خواهد بود.

تیم تنیس روی میز پتروشیمی بندرامام که در فصل جاری پس از ۳ سال غیبت به مسابقات لیگ برتر بازگشته بود، با ترکیبی از کادر فنی و بازیکنان بومی و با تجربه پای به سی و دومین دوره این رقابت‌ها گذاشت و با کسب این قهرمانی با ۱۱ عنوان قهرمانی پر افتخار‌ترین تیم تنیس روی میز ایران لقب دارد و اکنون باید تنیس روی میز کشور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۴ را نمایندگی کند.

https://ipna.news/171733کپی شد!