دستاورد دومین روز نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو ؛

مذاکره پتروشیمی جم با تریدرهای بزرگ و مشتریان کشورهای مختلف

مذاکره با تریدرهای بزرگ و مشتریانی از کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه CIS دستاورد دومین روز نمایشگاه صنعت پلاستیک مسکو بود.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،  غرفه جم در روز دوم روس‌پلاست میزبان تریدرهای بزرگ، مشتریان ثابت، مشتریان جدیدی از کشورهای ارمنستان، روسیه، چین، ترکیه، آذربایجان، هند و… بود و در حوزه مباحثی همچون نحوه پرداخت، لجستیک و حمل و نقل و غیره نظرات مشتریان گردآوری و راهنمایی‌های لازم ارائه گردید‌.

در روز دوم روس‌پلاست تلاش بر مراجعه به شرکت‌های پایین‌دست و مذاکره با ایشان برای کسب اطلاعات از نحوه تهیه محصول و معرفی تولیدات جم بود که در این راستا برنامه‌ریزی تعامل و برگزاری جلسات مختلف صورت گرفت.

در ادامه شرکت هندی تأمین‌کننده کاتالیست و ادتیو و یکی از مشتریان قدیمی از کشور ارمنستان طبق قرار قبلی به غرفه جم مراجعه کرده و در خصوص خریدهای آتی و محصولات فعلی و مسائل لجستیک مذاکره گردید.

برگزاری جلسات مدیریتی و مذاکرات با مشتریان روسی انجام شد که به دنبال ظرفیت‌سازی و جایگزینی تولیدکنندگانی از منطقه خاورمیانه به ویژه شرکت پتروشیمی جم به جای ظرفیت‌های از دست رفته اروپا به دلیل تحریم‌ها بودند.

همچنین سایر کشورها نیز به دنبال یافتن گزینه‌های جدی و رقابتی از حیث قیمت و کیفیت در برابر تولیدکنندگان کشورهای حوزه خلیج‌فارس هستند.

نمایندگان پتروشیمی جم در نمایشگاه روس‌پلاست ۲۰۲۴ طی بازدید از پنل‌های جانبی، غرفه‌های تامین‌کنندگان و سالن مربوط به تجهیزات و دستگاه‌های بسته‌بندی در ابعاد بزرگ و تولید قطعات پلاستیکی مذاکرات و جلساتی با این شرکت‌ها داشتند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌الات و مواد صنعت پلاستیک روس‌پلاست از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ در حال برگزاری است و شرکت پتروشیمی جم نیز در غرفه‌ی شماره ۱K36 این نمایشگاه حضور دارد.

https://ipna.news/171680کپی شد!