با بالاترین رکورد تولید از بدو راه‌اندازی تاکنون در «شفن»؛

رکورد تولید اسیداستیک در پتروشیمی فن‌آوران شکسته شد

شرکت پتروشیمی فن‌آوران با نماد «شفن» در بازار سرمایه، با تولید حدود ۱۵ هزارتن اسید استیک در خردادماه، رکورد تازه‌ای در حجم تولید این محصول باارزش از بدو راه‌اندازی مجتمع تاکنون به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)،کارکنان این شرکت با ثبت تولید حدود ۱۵ هزارتن اسید استیک در خردادماه، رکورد تازه‌ای در تولید این مجتمع از بدو راه‌اندازی تا کنون بر جای گذاشتند.

این رکورد تولید که در راستای تحقق شعار سال و سیاست افزایش تولید با توان مهندسین و متخصصین شرکت به ثبت رسیده است، می‌تواند علاوه بر تحقق تولید با بیش از ظرفیت اسمی در شرکت پتروشیمی فن‌آوران و ثبت بالاترین حجم تولید اسیداستیک طی ۱۸ سال فعالیت مجتمع، سود قابل توجه‌ای را نیز برای سهامداران «شفن» به ارمغان آورد.

گفتنی‌ست، واحد اسید استیک شرکت پتروشیمی فن‌آوران به منظور تولید سالیانه ۱۵۰ هزار تن اسید استیک با خوراک سالیانه ۸۲ هزار تن متانول و ۸۲ هزار تن گاز منوکسید کربن از واحد های متانول و مونوکسید کربن طراحی و اجرا شده است و این محصول با ارزش علاوه بر کاربرد در تولید وینیل استات مونومر در فرآیند تولید محصولاتی مانند عطر الیاف مصنوعی، منسوجات، جوهر رنگ، بطری نوشیدنی‌های مختلف، لاستیک، پلاستیک، سموم دفع آفات، چسب های‌چوبی، فیلم‌های عکاسی و… به کار می‌رود.

https://ipna.news/171668کپی شد!