قهرمانی تیم فوتسال پتروشیمی جم در منطقه پارس

پتروشيمي جم با اقتدار قهرمان مسابقات فوتسال كاركنان شركت هاي پتروشيمي منطقه پارس شد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)، در ادامه رقابت های ورزشی کارکنان شرکت های پتروشیمی منطقه، مسابقات فوتسال با حضور ۱۴ تیم از پتروشیمی ها به میزبانی عملیات غیر صنعتی پازارگاد در سالن ورزشی هتل شیرینو برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تیم فوتسال پتروشیمی جم با آمادگی تمام و اقتداردر این رقابت ها حاضر شد که پس از صدر نشینی در دور گروهی، در مرحله یک چهارم نهایی پتروشیمی نوری را حذف کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با غلبه بر پتروشیمی کاویان به فینال رسید.

گفتنی است: در بازی نهایی و در یک بازی بسیار مهیج، علی الرغم اینکه تا دقایق آخر سه بر یک از حریف خود عقب بود، با تغییر تاکتیک و انجام پاور پلی، موفق شد در ده ثانیه پایانی بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی نیز با درخشش وحید نعیمی دروازبان شایسته خود از سد تیم پتروشیمی مرجان گذشت و با شایستگی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

شایان ذکر است: مسابقات فوتسال کارکنان شرکت های پتروشیمی، مهیج ترین رشته ورزشی برگزار شده در منطقه می باشد که تمامی شرکت های پتروشیمی حاضر، حساب ویژه ای روی این مسابقات بازکرده و حتی برای حضور پرقدرت در این رقابتها، فوتسالیت های تاپ استان و بعضا کشور را جذب می نمایند. علاوه بر این با توجه به اینکه بعضی از شرکت ها تازه به بهره برداری رسیده اند و میانگین سنی کارکنان این شرکت ها کمتر از ۲۵ سال می باشد، کسب جام را بسیار سخت تر از گذشته کرده است.

تیم فوتسال پتروشیمی جم حاضر در این دوره از رقابت ها را آقایان: کریم باصولی، حسین زائری، رضا نظارت، حسن قلندری، ایمان کرمی، وحید نعیمی، ابراهیم غیاثی، مظاهر نوشاد، عبدالله ال حرم و مهدی دانش تشکیل می دادند که عبدالحمید قادری به عنوان مربی و نعمت کلانتری به عنوان سرپرست تیم را در این دوره از رقابت ها همراهی می کردند.

روابط عمومی و امور بین الملل کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال پتروشیمی جم را به کارکنان و مدیریت تبریک عرض می نماید و برای تیم فوتسال موفقیت و سلامتی آرزومند است.

https://ipna.news/171583کپی شد!