مدیرعامل پتروشیمی شیراز در گفت وگو با ایپنا مطرح کرد

  نوید خوب پتروشیمی شیراز برای سهام داران بورس 

مدیرعامل پتروشیمی شیراز از وضعیت خوب این هلدینگ در بورس خبرداد و اعلام کرد برای سهام داران پتروشیمی شیراز نویدهای خوبی را در سال جدید داریم.

به گزارش ایپنا_خبرگزاری پتروشیمی ایران_ احمدرضا حیدری نیا مدیرعامل پتروشیمی بندرامام درجریان برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی اظهار داشت:

پتروشیمی شیراز در شرکت های بورس ، جز شرکت های خیلی خوب در رده های خود بوده و خوشبختانت ۱۰ درصد از برنامه خود بالاتر بوده ایم. این روند خوب پتروشیمی شیمی شیراز را می‌توانیم از فعالیت های بورسی خود از سال ۱۳۶۷ تا سال۱۴۹۲ دید که رکورد خوبی را ثبت کرده است.

وی در ادامه افزود:نوید خوبی را به سهام داران بورس پتروشیمی شیراز در سال ۱۴۰۳ خواهیم داشت و شاهد پیشرفت های خوبی خواهیم بود.

مدیرعامل پتروشیمی شیراز ادامه داد: دستاوردهای جدیدی در پتروشیمی شیراز خواهیم داشت همچون گذشته آغاز به کار کریستال ملامین. حدود ۱۲ سال کریستال ملامین ما متوفق بود اما با حمایت همه جانبه این طرح مصوبه شد و حالا در مرحله نهایی ارزیابی پیمانکار هستیم.

حیدری نیا گفت:افزایش ظرفیت واحدها، تأمین منابع گازی جدیدو اجرای برنامه های برای صنایع پایین دستی از دیگر فعالیت های پیش روی ماست. همچنبن و سعی ما براین است از منابع مالی بیرون سازمان استفاده کنیم.

https://ipna.news/171036کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *