توسعه بازار آفریقا دستاورد روز دوم نمایشگاه پلاستیک ترکیه

غرفه‌ی پتروشیمی جم درنمایشگاه صنعت پلاستیک ترکیه با میزبانی خریداران و تامین‌کنندگانی از آفریقای شمالی و همچنین آفریقای عربی روز شلوغی را سپری کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،در این روز تعداد قابل توجهی از خریداران آفریقای شمالی همچون الجزایر و مصر و آفریقای عربی مثل نیجریه در غرفه پتروشیمی جم حضور داشتند و سلسله مذاکرات مفیدی با آنها انجام شد.

دغدغه و چالش اصلی خریدارانِ محصولات جم در خصوص مباحث لجستیک و کاهش هزینه حمل و نقل می‌‌باشد، همچنین برای توسعه بازار آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی خریدارانی در غرفه شرکت پتروشیمی جم حضور یافته و طی جلسات برگزار شده میان کارشناسان با ایشان مذاکرات موثری انجام شد.

نکته قابل توجه اینکه علاوه بر شرکت‌های واسطه، مصرف‌کنندگان نهایی نیز جهت خرید مستقیم محصولات از جم و حذف واسطه ابراز تمایل و درخواست همکاری نمودند.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک استانبول از ۲۲ تا ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳ مصادف با ۰۱ تا ۰۴ آذرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش و کنگره نمایشگاه Tüyap، در حال برگزاری است و غرفه ۵۱۶A متعلق به پتروشیمی جم در سالن شماره ۵ پذیرای مهمان و بازدیدکنندگان است‌.

https://ipna.news/168310کپی شد!