معاون مالی و تامین منابع پتروفرهنگ معرفی شد

رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ در حکمی نقی منافی را به سمت معاون مالی و تامین منابع این هلدینگ منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران (ایپنا)، دکتر جواد زارع پور رئیس هیئت مدیره و سرپرست پتروفرهنگ در حکمی نقی منافی را به سمت معاون مالی و تامین منابع این هلدینگ منصوب و از خدمات رامین شاهعلی زاده تقدیر کرد.

گفتنی است نقی منافی تحصیلات کارشناسی حسابداری از دانشگاه نفت و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تهران دارد و پیش از این مدیر مجامع و شرکت‌های هلدینگ پتروفرهنگ بوده است.

مدیر مالی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس حسابداری پروژه‌ها و تامین مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت، معاون مدیر مالی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و همچنین عضو هیئت مدیره شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت از جمله سوابق نقی منافی معاون جدید مالی و تامین منابع هلدینگ پتروفرهنگ است.

انتظارات رئیس هیئت مدیره پتروفرهنگ از معاون جدید مالی و تامین منابع

دکتر جواد زارع‌پور رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ پتروفرهنگ در آئین معارفه و تکریم معاون مالی و تامین منابع این هلدینگ افزود: ساماندهی ارز حاصل از فروش تولید محصولات، پیگیری و تلاش برای تامین منابع مالی برای پروژه‌های در دست اجرا و همچنین نظارت، کنترل مستمر و با برنامه شرکت‌های تابعه جزو اولویت‌های معاون مالی و تامین منابع می‌باشد و تحقق این موارد مورد انتظار است.

وی خطاب به معاون جدید مالی و تامین منابع هلدینگ پتروفرهنگ گفت: توسعه صنایع پایین دستی جزو برنامه‌های هلدینگ بوده و انتظار می‌رود در این راستا تدابیر لازم برای تامین مالی را با همفکری و هم افزاییی با دیگر کارکنان و مدیران مجموعه بیندیشید.

وی خواستار تشدید نظارت و کنترل‌ها بر امور مختلف شرکت‌های تابعه شد و ادامه داد: مجموعه شرکت‌ها باید بدانند از سوی ستاد بالادستی به صورت مستمر رصد می‌شوند و از این طریق برای اثربخشی بیشتر تلاش خواهند کرد.

زارع‌پور با اشاره به ضرورت ایجاد و راه اندازی سامانه یکپارچه مالی خاطرنشان کرد: واقعیت امر شفاف سازی، دسترسی به اطلاعات، یکسان سازی فرایندهای مالی و افزایش انضباط مالی یک ضرورت بوده و می‌طلبد برای تحقق این مهم تلاش شود.

رامین شاهعلی زاده مدیر مالی و تامین منابع سابق هلدینگ پتروفرهنگ نیز در این آئین از حسن اعتماد و همکاری مجموعه تشکر کرد و گفت: نسبت به هلدینگ با وجود سختی کار حس بسیار خوبی دارم.

نقی منافی معاون مالی و تامین منابع هلدینگ پتروفرهنگ نیز در این نشست از حسن اعتماد رئیس هیئت مدیره و سرپرست هلدینگ تشکر کرد و گفت: امیدوارم با همکاری دیگر همکاران بتوانیم در زمینه موضوعات مالی و تامین مالی پروژه‌ها گام‌های خوبی برداریم و در سال مالی آینده کارنامه موفقی ارائه دهیم

https://ipna.news/167802کپی شد!