اعتصاب کارگران ناراضی پتروشیمی رازی

کارگران پتروشیمی رازی برای سومین بار در سال جاری دست از کار کشیدند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی‌ ایران ( ایپنا)،از دلایل و گلایه های یاد شده کارگران، عدم پرداخت مطالبات معوقه قانونی و عرف منطقه و تبعیض فراوان در اختصاص امتیازات رفاهی و انگیزشی بین کارگران و کارکنان رسمی و قراردادی این شرکت و عدم تحقق وعده های فراوان مدیران شرکت در جهت بهبود معیشت ایشان را میتوان نام برد.

گفتنی امروز دومین روز از اعتصاب کارگران پتروشیمی رازی بوده است و هنوز هیچگونه واکنشی از سوی مسئولین شرکت برای حل مشکل رخ نداده است.

https://ipna.news/167637کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس آقا امروز کلا به نفرات روزکار ناهار ندادن وحالا به شبکارها هم شام. تبعیض تاکی فقط به نیروهای رسمی وقراردای شام دادن
  • ناشناس بی لیاقتی مسولین رازی بیداد میکنه و تبعیض نیروهای ارکان ثالث نسبت به رسمی و قراردادی به شدت مشهوده و به بهانه رسمی بودن هیچ ارگان یا وزارتی هم جلودارش نیست.واقعا ظلم بیداد میکنه در پتروشیمی رازی.
  • امیر برای کارانه اعتراض گردن،که اصلا درقانون جایی برای اعتراض نداره حتی برای نیروی رسمی، و اینکه این نفرات پیمانکار طلب پاداش رو باید از پیمانکارشان داشته باشند نه مدیریت کارفرما اینکه عده ای که با سلام علیک وارد کار پیمانکاری شده اند خودشون رو با نیروی قراردادی که ازمونهای استخدامی کشوری داده و تایید مستقیم کارفرماست،مقایسه میکنند در هیچ شدرکتی اینگونه نیست، این اعتراض از سر زیاده خواهی هست چون واقعیت چیز دیگه ای هست،پاروکارت کارت سفر و....داده شده حتی بیشتراز عرف منطقه