فرماندار اردبیل:

سرمایه‌گذار پتروشیمی اردبیل به تعهدات خود عمل نکرده است

فرماندار اردبیل با بیان اینکه سرمایه‌گذار پتروشیمی اردبیل به تعهدات خود عمل نکرده است گفت: نباید اجازه سرمایه‌گذاری به افراد سودجو که با نام سرمایه‌گذار وارد می‌شوند داده شوند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)،اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل صبح امروز در نشستی که با حضور علی رمضان‌پور بازرس کل استان اردبیل، آفاقی دادستان مرکز استان و برخی مدیران امنیتی و اجرایی اردبیل برگزار شد، آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی اردبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار اردبیل بر تعیین و تکلیف این پروژه تاکید کرد و گفت: متاسفانه سرمایه‌گذار مجموعه به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی گفت: در کنار حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم برای توسعه تولید و اشتغال نباید اجازه سرمایه‌گذاری به افراد سودجو که با نام سرمایه‌گذار وارد می‌شوند داده شوند.

آفاقی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل هم حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید را از اولویت‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: با افرادی که با نام سرمایه‌گذار دنبال سوء استفاده هستند برخورد می‌شود.

رمضان‌پور بازرس کل استان در این جلسه فراهم کردن زیرساختها در راستای رشد تولید و رفع موانع آن نسبت به رویکرد سال را وظیفه همه دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی در حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی عنوان کرد و افزود، در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی که موتور محرکی برای تولید، اشتغال و ارتقای اقتصاد استان می‌باشند ،بازرسی کل استان اردبیل به جد با سرمایه‌گذاران صوری که فقط بجز ایجاد مشکلاتی از جمله دخل و تصرف غیر قانونی با عدم انجام تعهدات قانونی و هدر رفت بیت‌المال در پیشبرد اهداف ملی و استانی اختلال ایجاد می‌کنند برخورد خواهد کرد.

وی از متولیان اجرایی خواست برای رسیدن به نتیجه مطلوب و قانونی در خصوص پتروشیمی اردبیل، مشخصات جغرافیایی ،نقشه و مساحت کامل، قراردادهای معتبر فعلی را با حضور مسئولان تصمیم گیرنده از جمله مدیرکل، نماینده حقوقی و کارشناسان مربوطه به صورت مستند برای نشست بعدی فراهم آورند.

https://ipna.news/166148کپی شد!