نامه عجیب مدیرعامل منطقه ویژه به شرکت‌های پتروشیمی/ شرکت‌های پتروشیمی پیج اینستاگرام خود را ببندند

 پیام برزگر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در یک اقدام عجیب با ارسال نامه به شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی، از این شرکت‌ها خواسته تا پیج اینستاگرام خود را ببندند.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران (ایپنا)، اواخر اسفندماه سال ۱۴۰۱ بود که سازمان منطقه ویژه اقتصادی طرح تغییر محدودیت تردد را به شرکت‌ها و کارکنان منطقه ویژه ابلاغ کرد که این طرح اعتراض شدید کارکنان شرکت‌های پتروشیمی را به همراه داشت.

کار تا جایی پیش رفت که به دلیل مشکلات ایجاد شده برای کارکنان شرکت‌های پتروشیمی و پس اعتراض این شرکت‌ها، برزگر از این طرح جنجالی عقب نشینی کرد.

پس از این اتفاق نسبت فامیلی برزگر با مدیر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی سوژه رسانه‌ها شد و صدای اعتراض نمایندگان مجلس را نیز درآورد. اینک در جدیدترین اقدام، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه در نامه‌ای، از شرکت‌های خواسته پیج‌های اینستاگرامی خود را ببندند.

اقدامی که موجب قطع ارتباط مستقیم شرکتها با مشتریان و سهامداران آنها خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید این اقدام برزگر با چه واکنشی از سوی شرکت‌های پتروشیمی مواجه می‌شود و آقای داماد به تصمیمات یک شبه و جنجالی خود ادامه خواهد داد یا خیر؟!

https://ipna.news/165336کپی شد!