دیدار رئیس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر با مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی

سارا عبادی رییس اداره میراث فرهنگی بندرماهشهر از محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی به جهت همکاری این شرکت در برپایی اولین همایش ثبت آثار فرهنگی ناملموس کشور و نمایشگاه صنایع دستی بندرماهشهر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری پتروشیمی ایران(ایپنا)، سارا عباری رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری بندرماهشهر ضمن قدردانی از همکاری شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: خرسندیم که شرکت عملیات غیرصنعتی و مهندس آتش زمزم مدیرعامل این شرکت در راستای ثبت، حفظ و ارتقای فرهنگ بندرماهشهر همراه همیشگی ما بوده اند.

عبادی افزود: همراهی شرکت عملیات غیرصنعتی و همراهی مهندس آتش زمزم و همچنین واحدهای روابط‌عمومی، فرهنگی و خدمات این شرکت در برپایی اولین همایش ملی ثبت آثار ناملموس کشور در بندرماهشهر و همچنین نمایشگاه صنایع دستی باعث خوشحالی ما و مردم بندرماهشهر شده است.

سارا عبادی اظهار کرد: با این‌حمایت ها می توان چشم انداز بسیار خوبی برای میراث و فرهنگ بندرماهشهر داشته باشیم و تمام‌تلاش خود را جهت حفظ و نشر فرهنگ بندرماهشهر به کار خواهیم گرفت.

محسن آتش زمرم نیز با بیان حمایت همیشگی مباحث فرهنگی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی عنوان کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی همکاری خود در مباحث فرهنگی و میراث بندرماهشهر در حوزه ملموس و ناملموس ادامه خواهد داد.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی افرود: این سری اقدامات و حمایت ها رویکرد هلدینگ خلیج فارس در خصوص بندرماهشهر و بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی منطقه است تا در راستای مبحث مهم فرهنگی حمایت همه جانبه داشته باشد.

https://ipna.news/160743کپی شد!