طرح محدودیت کنترل تردد خودرو در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از سرگرفته می‌شود

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: طرح محدودیت کنترل تردد در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مجددا از ابتدای خردادماه امسال اجرایی می‌شود.

محسن ادیبی سخنگوی شرایط اضطراری و رئیس روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اظهارداشت: براساس مصوبه کمیته شرایط اضطراری و در راستای اجرای دستورالعمل‌های پدافندغیرعامل، به منظور کاهش و کنترل شرایط ترافیکی و افزایش ضریب ایمنی خودروها، طرح محدودیت ترافیک صبحگاهی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح براساس تصمیم مدیریت کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و در راستای کنترل شرایط ترافیک صبحگاهی مجددا در منطقه اجرایی خواهد شد افزود: این منطقه از روز یکشنبه یکم خردادماه سال جاری، این طرح را بصورت فراگیر مجددا به مرحله اجرا درمی‌آورد.

ادیبی تصریح کرد: همزمان با اجرایی شدن این طرح، از ساعت ۷ تا ۹ صبح، فقط خودروهای دارای مجوز تردد، اجازه ورود به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را خواهند داشت.

سخنگوی شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اجرای موفق این طرح را در گرو همکاری بین بخشی شرکت های پتروشیمی مستقر در این منطقه عنوان کرد و افزود: از این شرکت ها خواسته می شود، با عوامل اجرایی طرح محدودیت کنترل تردد خودرو در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی همکاری کنند.

ادیبی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده به منظور تسهیل در تردد افراد به منطقه، سرویس‌های ایاب و ذهاب در ساعات اجرای طرح و در محل پارکینگ عمومی قبل از پل پتروشیمی مهیا و آماده سرویس‌دهی به ذینفعان و افراد شاغل در منطقه خواهند بود.

https://ipna.news/160059کپی شد!