قدردانی نمایندگان ایثارگران هلدینگ خلیج فارس از مدیرعامل این شرکت درخصوص ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت ایثارگران

جامعه ایثارگران پتروشیمی های زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس بندرماهشهر در متنی به شرح ذیل از مدیدعامل این شرکت قدردانی کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران خدمت به ارزش های نظام اسلامی است.
پیشاپیش ضمن تبریک سال جدید، بدینوسیله از تلاش و زحمات مستمر مدیر منابع انسانی هلدینگ خلیج فارس جناب آقای مهندس عزیزی، اعضای محترم کار گروه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران، مسئول امور ایثارگران جناب مهندس رنجبری و آقای دکتر عبدالی که در جهت انجام درست طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شبانه روز تلاشهای زیادی متحمل شده و با صبر و حوصله به درخواست ها و تماس‌های ایثارگران به خوبی پاسخ دادند، تقدیر و تشکر بعمل می آید.
همچنین با تائید اعضای هیئت مدیره و ابلاغ دستورالعمل تبدیل وضعیت ایثارگران توسط مدیر عامل انقلابی هلدینگ خلیج فارس جناب دکتر علی عسگری در آستانه سال جدید ایثارگران و خانواده محترمشان را خوشحال نمودند.
امیدواریم با اجرای این قانون ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دولت محترم‌ پشتیبانی خود را از جامعه ایثارگران بیش از پیش تقویت نموده و در اجرای هرچه سریع تر این قانون همت گمارند.
انشاالله با تلاش مضاعف همه همکاران عزیز هلدینگ بزرگ خلیج فارس بتوانیم به اهداف عالیه شرکت دست یابیم.
از خدای متعال خواستاریم که رحمت، برکت و فضل خود را بر شهیدان عزیز، جانبازان گرانقدر، آزادگان سرفراز و همه ی ایثارگران و خانواده آنه، نازل فرماید و قلب مقدس ولی‌عصر از همه‌ی شما راضی باشد.
با تقدیم احترام

نمایندگان ایثارگران شرکت های منطقه بندرماهشهر

https://ipna.news/159664کپی شد!