مدیرعامل پتروشیمی پردیس:

پتروشیمی پردیس در حوزه تعالی منابع انسانی رتبه اول منطقه را دارد

مراسم معارفه ۲۶ نفر از کارمندان جدید شرکت پتروشیمی پردیس که از طریق آزمون و مصاحبه جذب شدند با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا، ️دکتر غلامرضا جمشیدی در این نشست ضمن تبریک به کارکنان جدید شرکت، با اشاره به راهبرد پتروشیمی پردیس در جذب نیروهای بومی و متخصص اظهار داشت: فرآیند جذب نیروهای جدید پتروشیمی پردیس با نظارت دقیق متخصصین صنعت و دانشگاه و با برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی انجام شده است.

وی ادامه داد: پتروشیمی پردیس با میانگین سنی ۳۵ سال نیروها، جوان ترین شرکت پتروشیمی در سطح کشور است که حرف های زیادی برای گفتن در سطح منطقه و جهان دارد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس گفت: با توجه به نگاه تخصصی حاکم بر شرکت، ارتقا و پیشرفت نیروها با توجه به میزان تلاش و همت آنها برای یادگیری و تجربه اندوزی صورت می گیرد. بنده افتخارم این است که از اوان جوانی در بدنه صنعت مشغول به فعالیت شدم و با تجربه ای که در طول این سال ها در حوزه های مختلف صنعت پتروشیمی اندوختم، از کارگری به مدیرعاملی رسیدم.

دکتر جمشیدی تأکید کرد: شما عزیزانی که امروز به عنوان عضو جدید خانواده پتروشیمی پردیس معرفی شده اید باید با نگاه دقیق و مسئولیت پذیری بالا، با همدلی و همفکری و با تعهد و اخلاق اسلامی برای پیشبرد اهداف این شرکت و سربلندی ایران عزیز تلاش کنید.

وی اذعان کرد: در هفته ای که گذشت موفق شدیم پروژه پتروشیمی همت که ۱۵ سال زمین مانده بود را به نام پتروشیمی پردیس سند بزنیم و در همین هفته با وجود شرایط تحریم، فاینانس آن را هم نهایی کردیم، به فضل الهی از ابتدای سال آینده عملیات اجرایی این پروژه را نیز آغاز خواهیم کرد.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس افزود: از اولین روز حضور در پتروشیمی پردیس اولویت خود را رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و افزایش شاخص های رفاهی نیروها قرار دادم و امروز به گواه ارزیابی ها و نظرسنجی های به عمل آمده، این شرکت در حوزه تعالی منابع انسانی و افزایش رضایتمندی کارکنان در سطح اول منطقه قرار دارد.

دکتر جمشیدی بیان کرد: در حوزه تولید و فروش رکوردهای بی نظیری به ثبت رسید که به همت همین نیروی انسانی مسئولیت پذیر و  متعهد به دست آمده است.

مهندس سعادت معتمدی مدیر مجتمع پتروشیمی پردیس نیز در این مراسم گفت: شفافیت و قانونمداری، رعایت اصول و استانداردهای HSE، مسئولیت پذیری و صداقت و خلاقیت و نوآوری ارزش های بنیادین این سازمان است و همه نیروها موظف هستند در جهت رسیدن به این ارزش ها قدم بردارند.

وی اظهار داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است، اگر منابع انسانی قوی و متخصص داشته باشیم منجر به پویایی و رشد سازمان می شود و امیدوارم حضور شما جوانان عزیز در بزرگترین شرکت تولیدکننده آمونیاک و اوره خاورمیانه زمینه ای برای توسعه و تعالی این شرکت معظم باشد.

مهرزاد اثنی عشری مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس در این جلسه با ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون و پذیرش نیروهای جدید گفت: از بین ۷۰۰ نفر متقاضی برای تکمیل کادر اجرایی واحد بهره برداری پتروشیمی پردیس،  ۳۰۰ نفر واجد شرایط بودند و ۲۰۰ نفر در آزمون کتبی حاضر شدند که از بین آنها ۷۵ نفر دعوت به مصاحبه شدند، در نهایت ۲۶ نفر از نیروهای توانمند بومی با پشت سر گذاشتن آزمون های متعدد، شایستگی خود را نشان دادند و امروز به عنوان کارکنان جدید معرفی می شوند.

https://ipna.news/159473کپی شد!